❄️KAFES❄️6️⃣

9.5K 286 77
                                    

6. Bütün evlilikler böyle mi?

Enes üstünde ki sert bakışları hissetsede umursamadan arkasına gerinip  huzurca başını geriye atıp gözlerini kapattı. "Hemen geri çağır onu" Semih kızgınca arkadaşına bakıyordu  ama onun karşısında umursamazca durması ve karısını bu yağmurlu havada dışarı çıkartmasına çok sinirleniyordu. 

"Otur ve  keyfine bak yorulmuşsundur odalardan birinde yat istersen "  Semih duyduğu kelimelere başını sağa sola salladı arkadaşı nasıl oluyordu bukadar gamsız ve umursamaz davranıyordu. Evet gitmiş  evlenmişti ama bu elinde sonunda herkesin başına geliyordu bu kadar saçma ve anlamsız hareketlerde bulunması uygun değildi. Hele ki bu kadar genç bir kız söz konusuysa. Sırf şirketi almak için evlenmiş olsada onun hiçbir suçu yoktu...

"Sende biliyorsun ki onun hiçbir suçu yok Enes bunu sana söylemekten yoruldum ona işkence etmeye hakkın yok. Ben şimdi onu içeri getirmeye gidiyorum yağmur git gide şiddettini artırıyor görmüyormusun" tam o anda gökgürültüsü duyulmuş şimşeklerin korkutucu sesi etrafa yayılmıştı. Enes duydukları yüzünden  başını kaldırıp arkadaşına şüpeyle baktı. Semih kararlı birşekilde kendisine bakıyordu.

"Asla böyle birşey yapmıyorsun!" Enes konuşunca ortamda ki gerginlik daha fazla artmıştı   git gide artan gerginlik yüzünden Enes ayağa kalktı ve eline bir  votka şişesi aldığı gibi kafasına dikti. "Bu konuda uzatmamanı istiyorum git yat!" Semih duyduğu sesle tam aksi yöne doğru gitmeye başladı bu adam ne derse desin bu havada Tuğçe dışardaydı onu içeri getirecekti arkadaşı ne derse desin umursamayacaktı. Enes arkadaşının arkasından gitmeye başladı. "Semih yerinde dur sakın onu içeri almak gibi bir hata yapma!" Semih durmadan  yürüşünü sürdürüyordu ama koridordan arkadaşının sert ayak seslerinin geldiğini duya biliyordu.  

Enes okadar sinirlenmişti ki yumruğunu sıkıyordu arkadaşını arkadan durduğu gibi yüzüne sert bir yümrük attığı gibi Semih aldığı darbe yüzünden sendelenerek duvara çarptı. Enes sinirli bir şekilde arkadaşına bakıyordu hiç kimse onun kararlarına karşı çıkamazdı. Semih elini çenesine götürdü ve akan kanı baş parmağıyla sildi  çenesi seğiriyordu dikleşti oda karşılıklı yumruk atmak istiyordu ama arkadaşını gözlerinde ki ateşi görünce durmak zorunda kalmıştı. Ondan korktuğu için değildi tamtersi ona zarar vermek istemiyordu sarhoştu ve eğer şimdi kavga etmeye başlarlarsa ikiside sonunda çok fazla yara alacağı belliydi. Enes ayakta zar zor durmaya başlamış hatta Semih'ten iki tane daha görmeye başlamıştı bile

"Onu ben getiririm. Küçük karımı koruyacağıma annesine söz verdim" alaycı dolu sesi ve gülümsemesi Semih kızsada birşeyde diyemedi ağrıyan çenesini tekrar tuttuktan sonra kapıya bir göz atıktan sonra konuşmadan koridordan gözden kayboldu. Enes birkaç dakika öylece durdu oda gitmek için hareketlenmişti bile o kız bunu haketmişti  onu getirmek gibi bir düşünceye girmeyecekti... 

Hem böylesi daha iyiydi ağlayarak evine giderdi oda bu saçmalık evlilikten kurtulutdu. Hem o dedesinede bir güzel ders vermiş olurdu.

Birtane daha şimşek çakınca gökyüzü öyle bir ses çıkartmıştı ki   Tuğçe yerinden irkilmiş ve dengesini kaybetti ne olduysa tam o anda olmuştu kendisini dizlerinin üzerinde yerde bulmuştu  işte ne olduysa o anda olmuştu zaten kapının açılmasıyla gözlerinin önünde iki çift ayak gördü bakışlarını yükarı kaldırırken yağan yağmurdan dolayı saçlarından bir kaç tütam  yüzüne yapışmış görüşünü netleştiremiyordu. Avuçları buz gibi mermerin üstünde resmen titriyordu ama gördüğü gözlerse onu baştan aşağa buz kestirmişti adeta dışarda ki soğuk havaya meydan okur gibiydi. Enes kapıda durmuş kırmızı gözlerle ona bakarken Tuğçe utanmıştı yanaklarına basan ateşten dolayı hemen bakışlarını kaçırmıştı. Enes karşısında yerde duran kadına baktı  sırımsıklaktı ve  yüzünde ki ifadeye bakılırsa utanmıştı Tuğçe ayağa kalkınca Enes nefesini tuttu işte yine olmuştu.... Tuğçe'nin üzerinde ki elbise üstüne yapışmış bedeninde ki tüm kıvrımları belli oluyordu Enes yüzünden aldığı bakışları gerdanlığından daha aşağıya kaydı elbisenin altından belli olan göğüs üçlarını görünce sert bir hava çekti çiğerlerine ilk gördüğündede bedeni ona öyle  bir çekinme hissetmişti ki şimdi anlıyordu karşısında ki ufak kadın.

KAFES +18 |Tamamlandı|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin