Düzenlenmiştir.
Vote ve yorumlarınızı eksik etmeyiniz lütfen! ^^
İyi okumalar!
-----------------------------------
~Hatsune Miku~
''Miku! Biz çıkıyoruz!'' diye seslendi Neru. Hemen yanında da Haku vardı. Her zaman ki gibi sessiz, sakin duruyordu. ''Yine mi eve geç geliceksin, Neru?'' Neru başını onaylarcasına sallayıp çıktı. Haku bana bakıyordu, ''Senin de mi işin var?'' o da kafasını salladı ve çıktı.
Bir iç çekip çantamı omzuma atarak yürümeye başladım. Yaz mevsimine yaklaştığımızdan havalar sıcaktı. Ayrıca; Tatil de geliyordu.
***
Evin kapısına vardığımda yerde postalar olduğunu gördüm. Eğildim ve elime aldım. Hızla geçiştirmeye başladım; Faturalar, Faturalar, Reklam, Mektup--- Bi dakika, mektup mu? Bu yılda kim mektup yazar ki?
İçeri girdiğimde direk postaları tezgaha bıraktım ve mektubun zarfına bakmaya başladım... Üstünde, sadece bir el yazısı ile Hatsune Miku yazıyordu. Zarfı açtığımda birkaç sayfa kağıt ile karşılaştım, bu kadar uzun ne yazmış olunabilir ki? Kağıtları elime aldığımda küçük çaplı bir şok geçirdim, hepsi boştu! Hayır... En alttaki kağıt, yarısına kadar doluydu. Ama benim dikkatimi çeken bir yazı vardı; Sahneye çık.
Sahneye mi? Ben mi? Benim gibi bir korkak mı? Hayır, hayır hayır, hayatta olmaz... Hem, bu nedir böyle? Alttaki yazılarda da gözlerimi gezdirdim;
'Uta No Kami' yarışması, dünyada gerçekten iyi şarkıcı olabilecek herkesi bir araya topluyor! Bu yarışmayı kazanırsanız; Adından da anlışacağı gibi, 'Şarkıların Tanrısı' ödülünü alırsınız!
Yani... 'Gerçekten iyi şarkıcı olabilecek' biri miydim? Yoksa bu da bir reklam mıydı? En altta yer alan adrese baktım... Belki de bir gitmeliydim, birazcık rezil bile olsam; Gerçek miydi yoksa değil miydi diye beynimi yemektense bir kere gitmiş olurdum.
Odama çıkıp aynada kendime baktım, gerçekten benden bir idol olur muydu? Mavi uzun saçlarım ve aynı şekilde mavi gözlerim vardı. Şimdi düşündüm de; Haku ve Neru ile hiç benzemiyorduk. Neru'nun sarı saçları ve sarı gözleri vardı, Haku'nun ise beyaz saçları ve kırmızı gözleri vardı. Biz kardeştik; Ama gerçekten çok farklıydık. (Y/N: Evet, benim hikayemde; Haku, Neru ve Miku kardeştir.)
Konumuza gelirsek; Benden gerçekten bir idol olmaz. Yani, pek sevecen biri olduğum söylenemez hatta insanları terslerim bile diyebilirim. Haku; Suskun biriydi, ama arkadaşlarının yanında olduğunda en sevecen ve sıcak kanlımız oydu. Ve Neru; O en iyi kardeşimizdi. Her zaman gülümserdi ve iyimserdi. Çok güzel olduğu da su götürmez bir gerçekti.
Kendimi düşüncelere vermiş evdeki işleri hallederken akşam olduğunu fark ettim. Neyse ki bu gün Cuma idi ve yarın kurtuluş günümdü! Üstüme pijamalarımı geçirip yatağa yattım, gözlerimi kapattığım an uykuya daldım...
***
Beni dürtüp bağıran Neru ile karşılaştım. Gözlerimi araladım, ''Neru, ne var?''
Bana dün okuduğum mektubu gösterdi, ''Miku! Bu müthiş bir şans! Hep şarkı söylemek istemedin mi? Denemelisin!'' Yatakta doğruldum, ''Katılır mıyım bilmiyorum. Ama bu gün bir bakmaya gideceğim.''
Önce bana baktı, sonra kaşlarını çattı ve bağırdı, ''Ve bana söylemedin mi?! Çabuk duşa gir Hatsune Miku! Seni hazırlayacağım!'' Beni ittirerek banyoya soktu. Tek yaptığım söylenerek kıyafetlerimden kurtulmak ve suyun altına girmek oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uta No Kami [Vocaloid FF]
FanfictionHatsune Miku, bir mektup alıyor, bu mektup onu sahneye çıkarıyor. 'Uta No Kami' (Şarkıların Tanrısı) yarışmasında 1. olacak grup, kim olacak? Bu yazdığım ilk kitabımdır, umarım beğenirsiniz!