•°• Kagamine Len •°•
○•○ 3 Yıl Önce ○•○
"Dostum, bu harika! Senin evinde bir oyun salonu var!"
Ben Kagamine Len. 12 yaşındayım. Bir idolüm.
"Harika mı? Bilemedim..."
Zengin bir ailede doğdum bu yüzden istediğim herşeye sahiptim.
"Tabii ki harika! Tanrım, zengin olmak muhteşem! Bende bir Kagamine olarak doğmak isterdim!"
Evet, zenginlik güzel olabilir, ama bir 'Kagamine' olmak... Asla.
"Şey... Kagamine olmasan bile yeteneğin varsa--"
Kagamine ailesi, nesillerdir en zengin ailelerden biri sayılır. Bu, diğerlerine çok iyi gelir.
"Yetenekten bahseden kim, tamam sen bir idolsün ama sizin aileniz sen küçükkende zengindi ki! Dostum, hayat sana güzel!"
Ama değildir.
"Sanırım haklısın, hah..."
Bunu onlara anlatamam. Anlatsamda anlayamazlar. Bunu sadece ben ve biricik kardeşim Rin anlayabilir.
İşin aslı, bize verilen bu zenginliğe karşılık bizden birşey isteniyor.
Dünyadaki en zor sorunun cevabı.
Sorun şu, bu sorunun bir cevabı yok.
Yok ve asla var olmayacak.Ben ve Rin, dedemizin baskısıyla evlendirilmeye zorlanıyoruz. Annemiz bizim için bu baskıyı azaltsa bile, bizden bir cevap bekleniyor.
"Len... Torunum..."
"Buyurun ojii-sama*" (Y/N: Ojii = amca/dede/aile büyüğü - Sama = saygınlık ifadesi bilmeyen varsa diye yazdım ;D)
"Biliyorsun ki sana ve Rin'e geleceğini güzelce yaşaman için bir sürü olanak sağladım... Şimdi, senden birşey isteyeceğim... Bizim aile geleneğimiz olan aile içi evliliği sürdür. Kagamine ailesi, saf kalmalı..."
"Kiminle evlenmemi istiyorsunuz ojii-sama?"
"İkizin, Kagamine Rin."
Bu konuşmadan sonra, büyük bir şok yaşamıştım. Rin'e hiçbir şey anlatmadım ve bir süre odama kapandım. Birkaç hafta sonra babam geldi,
"Len, konuşabilir miyiz?"
"Olur baba... İçeri gir."
"Dedenle konuştuklarınızı duydum. Bak Len, annen sayesinde aile içi evlenme geleneğini devam ettirmene gerek yok. Özgürce yaşayabilir ve aşık olabilirsin, bu yüzden endişelenme, tamam mı? Ah, ve Rin de bu konuyu biliyor. Ayrıca... Deden senden bir cevap bekliyor."
Ona nasıl cevap verebilirdim ki? Ben daha 12 yaşındaydım. 3 yıl sonra bile bulamayacağım bir cevabı... nasıl ona söyleyebilirim?
○•○ Günümüz ○•○
"Len, uyanık mısın?" Rin'in bana seslenmesiyle yatakta doğruldum. Uzun zamandır bu rüyayı görmüyor ya da bu konuda düşünmüyordum... Ama dün akşam, annemiz aniden bize dedemizin geleceğini söyledi ve kafam allak bullak oldu.
"Ne oldu?" dedim Rin'i yanıtlayarak. Yatağın üstünde bağdaş kurmuş oturuyordu. "Sence dedemiz neden geliyor..." dedi önce. Sonra kendine güldü, "Cevabı biliyorum, tamam... Sadece inanmak istemiyorum..."
İç çektim. 16. yaş günümüz. Cevabımıza göre ya nişanımızın olacağı ya da bu geleneğin kaldırılacağı tarih."Korkuyorum, Len..." dedi Rin aniden. Hemen ona döndüm, gözlerinden usul usul akan yaşları siliyordu. "Bir cevap bulamadım ve korkuyorum... Ben de, sen de birine aşığız ama... Ama neden reddedersem kötü olacakmış gibi hissediyorum?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uta No Kami [Vocaloid FF]
FanfictionHatsune Miku, bir mektup alıyor, bu mektup onu sahneye çıkarıyor. 'Uta No Kami' (Şarkıların Tanrısı) yarışmasında 1. olacak grup, kim olacak? Bu yazdığım ilk kitabımdır, umarım beğenirsiniz!