Bölüm 9

104 10 8
                                    

Ve bu bölüm itibariyle, ilk final gösterilerini başlatıyorum! Merak etmeyin, birsürü aksiyon planladım *-* Ehehehehe~

İyi okumalar dilerim~!

-----------------------------------------------

  ▶️ İlk final gösterisi - 1. gün ◀️ 

**Kagamine Len'den**

Ben uyanıp hazırlanmaya başladığımda Rin çoktan hazırdı. Nedense acelesi varmış gibiydi. Bende hızla hazırlandım ve beraber aşağı indik. Hemen arkamızdan Gumi ve Gumiya geldi. Luka, Miku ve yanlarında ki IA da beraber geldi. Çok sorgulamadım çünkü dün de planlar yapıyorlardı. Gumi'nin yanına gittim ve fısıldadım, "Gumi, ikinci gün, değil mi?" başıyla onayladı ve Rin'in yanına döndüm. Seyirciler de yerlerini aldığında heryer karardı ve sahnede tek bir ışık yandı. O ışığın altına da Ruko geçti, "Bu gün sunum işini ben devralıyorum~" dedi oldukça şirin bir gülümsemeyle. "İlk gösterimiz muhtemelen kızları çok mutlu edicek bir gösteri," dedi yine. Luka'nın Miku'ya birşeyler fısıldadığını gördüm, ama duyamadım. "Karşınızda, Camui Gakupo, Sakine Kaito, ve Yuuma!" diye bağırdığında bütün kızlar çığlık atmaya başladı. (Y/N: Yazarınız bu yakışıklılar varken fanservice bölümü yapmazsak olmaz dedi ve ta-daa, burdayız! :D)

Ruko'nun arkasındaki perde açıldı, sahne, arka plan ve kıyafetleri değişti. Kızlar çığlıklarını kestiler ve heyecanla şarkıyı beklediler. Ve şarkı çalmaya başladı... (Multimedia'yı izlemenizi izliyorum 3 video arasından en çok beğendiğim bu oldu, bunu koydum :3)

***

Son pozlarını verdiklerinde perdeler kapandı, ve Ruko yeniden sahneye çıktı. O konuşurken Luka'nın "Tahmin ettiğin gibi oldu, Miku..." dediğini duydum. "Bir dakika, Miku?" Miku gülümsedi ve başını salladı, "Birkaç kişiyi daha alırlar diye düşünmüştüm ama o tutmadı. Herneyse, yine de böyle birşey olması çok büyük bir ihtimaldi." dedi. "Kızlar, gelmiyor musunuz?" dedi Gumi. Luka ve Miku başlarını sallayıp yanlarında Rin ve IA'yıda çekiştirerek gittiler. Arkalarından nereye diye bağırsamda bana bakmadan devam ettiler. Gumiya ile ikimiz kaldığımızda iç çektim, "Sanırım ekildik..." Gumiya da bana onay verdi. Bende Ruko'nun sunumunu izlemeye başladım, "Kızlarımızı mutlu ettik. Ama erkekleri de unutmadık. Karşısınızda; IA, Megurine Luka, Kagamine Rin,"- "HAA?!" istemsizce bağırmıştım. Gözlerimi Ruko'nun arkasındaki perdeye diktim. "Hatsune Miku,"- "Miku abla?!" dedi yeni yeni yanımıza gelen Haku ve Neru aynı anda, "Ve, Megpoid Gumi!" Gumiya ve ben aynı anda şaşkınlıkla bağırdık. Ruko perdenin önünden çekildi, müzik başlarken perde de açıldı... (Y/N: Bunun youtube linkini yoruma koyuyorum, üşenmeyin, dinleyin. *-*)

***

Müzik bittiğinde ve perde kapandığında ben hala ağzım bir karış açık bir şekilde bakıyordum. Birkaç sıra arkamızdaki Lily ve CUL'a baktım. Onlarında benden bir farkı yoktu. Neru ve Haku da Miku'ya şaşkınlıkla bakıyorlardı. Gumiya'ya döndüm, yüzünü eliyle kapamıştı. Sonra gülümsedi ve elini çekerek tavana baktı, "Tanrım... Bunu görmeme izin verdiğin için teşekkür ederim..." dedi pis pis sırıtırken. "Kız kardeş kompleksli sapık." diye mırıldanarak gözlerimi devirdim. O sırada Rin'i gördüğüm gibi bağırarak yanına koştum, "RİN!" Rin beni gördüğü an yerinden sıçradı ve Gumi'nin arkasına saklandı. "Gumi! Sende!" önlerine geldiğimde onları azarlamaya başladım. O sırada Gumiya gelip Gumi'ye sarıldı. O sırada yanda Miku ve Luka, Kaito, Gakupo ve Yuuma ile konuşuyordu. Rin ile beraber yanlarına gittim. 

**Hatsune Miku**

Kaito gülümseyerek bana baktı, "Demek böyle birşey yapabileceğimizi tahmin eden akıllı kız sensin, ha?" dedi başımı okşayarak. (Y/N: Kaito x Miku'cu olan ama Kaito x Meika yapacak olan yazarın dramı...) "Sadece tahmin ettim..." dedim gülerek. O sırada aklıma geldi, "Bu arada, Kaito-san..." tekrar gülümsedi, "Kaito yeterli." başımla onayladım, "İlk günden beri aklıma takılan birşey var... Biraz kabaca olucak ama Meiko-san ile bağlantınız ne?" kıkırdadı, "Meiko ile evliyiz." dediği an arkadan bir bağırış geldi, "KAA-İ-TOOO!" O sırada Kaito'nun beti benzi attı, arkadan gelen kişiye döndüm, bu Meiko'ydu ve belliki aşırı kızmıştı... Yanımıza geldiği gibi Kaito'yu kulağından tuttu "Bu ne demek oluyor? Benden habersiz ne yapıyorsun sen?!" Kaito, Mekio'yu sakinleştirmeye çalışırken bir yandan da elinden kurtulmaya çalışıyordu. "M-Meiko... Bir sakin ol da dinle... Kazanmak istemiyor muydun? Bu şansımızı arttırıcak diyorum..." Meiko, Kaito'yu yukarı doğru çekelerken Kaito hala birşeyler anlatmaya çalışıyordu. Bu hallerine güldüm, birbirlerini çok seviyor olmalıydılar. 

**Kagamine Rin'den**

Len Gumi'yi azarlarken birisi bana seslendi, "Kagamine Rin... Doğru muyum?" sese döndüm, demin sahnede olan pembe saçlı çocuktu. "Doğru" diyip gülümsedim ve ekledim, "Özür dilerim ama ben adınızı hatırlamıyorum..." gülümsedi, "Yuuma." çok geçmeden sözüne devam etti, "15 yaşındaydınız değil mi? Açıkcası, Luka, Gumi ve IA gibi profesyoneller arasında bile göze çarpıyosunuz. Çok yeteneklisiniz. Ah, tabii ki kardeşiniz de öyle." bende gülümsedim, "Teşekkürler, bende sizin performansınıza hayran kaldım." kıkırdadı, "Aramızda çok yaş farkı olduğunu söylemem. Bende 16'yım." Bende kıkırdadım, "Daha büyük gösteriyorsunuz... Reşit olduğunuzu sanıyordum." O sırada Len, Gumi'yi azarlamayı bitirmişti ve yanıma gelmişti. Yuuma'ya kötü bakışlar atıyordu. "Rin, kim bu?"

"Bu..." dedi Yuuma ve göz yaşlarını siliyormuş gibi yaptı, "Kalbimi kırdın, Kagamine Len... Eğer korkun buysa kardeşine sarkmak gibi bir niyetim yok." hafifçe gülümsedi sonra da elini uzattı, "Ben Yuuma. Utaite Yuuma" (Y/N: Artık soyad sallamanın sınırlarını yaşıyorum. Utaite'lerin Yuuma ile hiçbir alakası yok arkadaşlar ben salladım. Hoş durdu bence böyle olsun. Lütfen beni öldürmeyin)

Len de Yuuma'nın elini tuttu ve tokalaştılar. "Kagamine Len. Rin'in abisiyim." 'Rin'in abisi' kısmını bastırarak söylemişti. Ama Yuuma'nın bunu pek taktığını düşünmüyordum. Yuuma bana döndü, "Rin, biraz gezmek ister misin? Hava çok güzel ve biz içeride zamanımızı harcıyoruz..." diyerek güldü. Len'e baktığımda bana gözleriyle 'hayır de' diyordu resmen. Ona aldırmadım ve Yuuma'yı onayladım. Gülümseyerek bana sağ elini uzattı. Elini tuttum ve Yuuma'yla beraber arka bahçeye doğru yürüdük. Len'in arkamızdan şaşkın şaşkın baktığını bildiğim için kıkırdadım. 

**Megpoid Gumi'den**

"Gumi!" diye bağıran Len'i duyduğumda sinirle gözlerimi devirdim, "Ne var? Yine şikayet mi ediceksin?" diyip dönerken Len beni kolumdan tuttu ve arkasından sürüklemeye başladı. "L-Len?" dedim şaşkınlıkla. Dinlemeye niyeti yok gibi duruyordu, o yüzden arkasından dengemi sağlayarak koşmaya başladım. "Len? Hey, Len? Nereye?" arka bahçeye girdiğimizde bir ağacın arkasına saklandı ve dik dik karşıya baktı. Bende yanına gelip baktığı yere baktım. Rin ve Yuuma çimenlere oturmuş gülüyor ve konuşuyorlardı. Kıkırdadım ve Len'in omzuna dokundum, "Belkide onları rahat bırakmalısın." bana kötü kötü bakmaya başladığında gözlerimi devirdim ve Rin'lerin yanına doğru yürümeye başladım. "Eğlencenizi bölmek istemem ama..." diyerek Len'in saklandığı ağacı gösterdim, "Birisi sizi izliyor." 

Yuuma gözlerini devirip sıkıntıyla iç çekti, "Kagamine Len, kız kardeşinde mutlu gördüğün gibi..." Ayağa kalktı ve Rin'e elini uzattı. Rin elini tutunca onuda kaldırdı. "Ama o kadar rahatsız oluyorsan, birşey yapmayacağım." diyerek önden içeri gitti. Bende Yuuma'nın arkasından içeri gittim. 

** Kagamine Len'den **

"Hadi Rin, içeri gidelim..." derken Rin beni görmezden gelerek içeri tek girdi. Arkasından bakalakmıştım. Bir kaç saniye öyle durduktan sonra peşinden içeri koştum. "R-Rin! Beklesene!" diye peşinden koşuyordum ki çoktan merdivenlere varmıştı. Ben birkaç basamak çıktım ki her yer karardı ve sahne ışıkları yandı. Gözlerimi sahneye çevirdiğimde perde açıldı, sahnede bir kız ve bir erkek vardı. Ama... Onlar?!

-------------------------------------------------

Yorumda Miku, Luka, Gumi, Rin ve IA'nın söylediği şarkının linki var. Dinleyin, izleyin. :3

Bölüm hakkındada yorum yaparsanız sevinirim~ Öpüldünüz! 

*Bir sonraki bölüm kısa zamanda gelicek*


 


Uta No Kami [Vocaloid FF]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin