Ellerim titrerken başladım bu bölüme. Umarım beğenirsiniz, umarım iyi bir iş çıkarırım.
İyi okumalar~! *-*
-------------------------------------------------------
** Hatsune Miku'dan **
Aşağıdaki tanışma, konuşma faslını geçtikten sonra Lenka, Rinto, Rin, Len ve ben, Kagamine'lerin odasına çıkmıştık. Birde anlamadığım bir şekilde Luka'da buradaydı. Düşününce, Lenka, Luka'yı tanıyormuş gibiydi. Anılarımda geri gittim ve konuşmalarını hatırlamaya çalıştım,
'Sen Luka-chan mısın yoksa?'
'Evet. Yardımlarınız için yeniden teşekkürler.'
Yardım? Luka ve Lenka, tanışıyorlardı. Ama nereden. Ve yardım nerden çıkmıştı? Bunu Luka'ya sormayı kafamın bir köşesine yazdım ve Lenka'nın boğazını temizlemesiyle birlikte dikkatimi oraya verdim. "Pekala... Biraz uzun bir hikaye olabilir..." dedi Lenka. Gülümsedi sonra da, "Hazırlan derim. Karışıktır." başımla onaylayıp söze başlamasını bekledim. Derin bir nefes aldı, "Öncelikle, Kagamine ailesinin şirketlerle çalıştığını söyleyeyim. İlk şirketi kuran; Kagamine Kentsu'ydu. İşleri çoğaldığında yanına aldığı asistanı, Kageru Maria'yla evlendi. Maria'dan iki oğlu oldu. Büyük oğlu, Kagamine Shintaro, genelde işlerle ilgilenirken küçük oğul, Kagamine Toneri, evlenmişti. Shintaro'nun çocuğu, gelecek varis olduğundan o da çok geçmeden evlendi. Bir kızı oldu. Ama, işleriyle çok ilgilendiğinden karısı onu aldattı. Aşırı sinirlenen Shintaro, karısından ayrıldı ve aileye bir kural koydu; aile içi evlenme." derin bir nefes aldı, "Böylece, bir daha onun olduğu durumu yaşayan biri olmayacaktı. Uzak kuzenlerinden birini yeni eşi olarak seçti, ondan bir çocuğu olmadı. Önceki karısından olan çocuğu varis olacaktı. Yani ben." anlatılan olaylara tepki olarak gözlerim şaşkınlıkla açıldı. "Üvey olmasına rağmen onunla birlikte büyüdüğüm için gerçek annemden farkı yoktu benim için. Her neyse, 16 yaşımdayken, yanıma akrabam olan bir erkek getirdiler." güldü ve Rinto'ya baktı. "Pekala, bundan sonrasını ben anlatıyorum." dedi oda gülerek. "Pekala, benim anlatacağım kısım, Kentsu ve Maria'nın küçük oğlu olan Toneri'yle ilgili. Toneri, Sanae Kou ile evlenmişti. Ve, Shintaro evlendiğinde de çocukları oldu. Bir kızları birde oğulları vardı. Kızları, 3. şirketin varisiyle evlendirildi. Oğulları ise büyüdüğünde bir kızın yanına gönderildi. İlk şirketin varisi olan kızın yanına. Yani Lenka'nın." dediğinde bir süre bekledi, "O sizdiniz, değil mi Rinto-san?" dediğim an bunu bekliyomuş gibi onayladı. "Lenka da, bende 16 yaşındaydık. Önce aynı evde kalıyorduk, sonra bizi aynı odaya aldılar. Çok iyi anlaşıyorduk. Hiçbirşeyden de haberimiz yoktu. Sonra bizi o aralar yapılan Uta no Kami yarışmasına ikili bir grup olarak kayıt ettirdiler. Ün arttırmak için birkaç şarkı ve dans deneyimimiz vardı genel olarak. Şirketlerin geneli de müzik yönündeydi." hafifçe kıkırdadı, "Yarışmayı biz kazandık. Geri döndüğümüzde çok daha iyi arkadaştık. O zamanlar 17 yaşına yeni girmiştik. Lenka'nın babası beni özel olarak konuşmaya çağırdı. Bana Lenka'yla beni evlendiriceğini söyledi. Ben itiraz ettim, biz çok iyi arkadaşız dedim. Beni odasından gönderdi, ama bir şansım daha olduğunui bir hafta sonra tekrar soracağını söyledi. O zaman bunu düşünmeye başladım. Lenka'yı sadece arkadaşım olarak mı görüyordum?" bir iç çekti, "Gece gündüz sadece bunu düşündüm. Bir haftanın sonunda Shintaro-san beni tekrar çağırdı. Ben, Lenka'yı sevdiğimi itiraf ettim. Bu konuyu Lenka'yla da konuşacağını söyledi ve beni gönderdi." Lenka güldü, "Pekala, bundan sonra hikaye ilginçleşmeye başlıyor Miku-chan." dedi ve baş parmağıyla kendini gösterdi, "Yine ben anlatıyorum," derin bir nefes aldı, "Babam beni çağırdı, bana durumu anlattı ve ben bağırdım, çağırdım, itiraz ettim. Rinto'nun beni sevdiğini öğrendiğimde ise başka bir odaya geçtim. Bir yıl çok az konuştuk. Aramız açılmıştı ve Rinto da, bende 18 olmuştuk. Babam ve kardeşi konuşurken duymuştum, Rinto'yu uzaktaki küçük şirketlerden birinin kızıyla evlendirmeyi düşünüyorlardı. O an içim acımıştı. Bir iki gün odama kapandım. Bir ay sonra düğün vardı. Ben annemin arada odama gelmesi ve onunla konuşmam sayesinde daha iyiydim. 2-3 güne odamdan çıktım ve Rinto'yla yeniden konuşmaya başladım." iç çekti, "Düğün günü, Rinto'nun en iyi arkadaşı olarak ben ve babasının abisi, onun karısı olarak ailem de gelmişti. Düğün başlamadan önce, annemle konuşurken Rinto'yu gördüğümde tuhaf duygulara kapıldığımı söyledi. Ona anlattığımda bana Rinto'yu sevdiğimi söyledi. Ben ne yapmam gerek diye sorduğumda ona itiraf etmemi söyledi ve beni Rinto'nun yanına gönderdi." Rinto güldü ve o devam etti, "Lenka yanıma geldiğinde çok tuhaf davrandığını görebiliyordum. Gözlerime bakamıyordu, kızarıyordu, kekeliyordu." yeniden güldü,"Çok sevimliydi. En sonunda bana, beni sevdiğini söyledi. Bende hala ona duygular besliyordum. Beraber babama ve onun babasına gittik. Evleneceğim kızla konuştuk. Oda benim durumumdaymış, başkasından hoşlanmasına rağmen aile tarafından zorla evlendiriliyormuş. Onunda onayını aldık böylece ve aynı gün, biz evlendik." Rin gülümseyerek annesine döndü, "Bundan sonrasını ben anlatmak istiyorum." Lenka'nın onayını aldı ve yine gülerek bana döndü, "İki yıl sonra, ikiz çocukları doğdu. Kız olana babasından Rin adı, erkeğe ise annesinden Len adı koyuldu. Ve ana şirketin varisi olan Kagamine Lenka; kuralı değiştirdi. İstediğimiz kişiyle evlenebilirdik. Aile içi evlilik de olabilirdi, dışarıdan çok sevdiğimiz birisi de." Rin derin bir nefes aldı, "Ama dedemizin zoruyla, bize bu yarışmanın sonuna kadar süre verildi. Ya aşık olacak ya da biz sözlenecektik." Rin'in gözleri yere eğildi. Len, Rin'in omzuna elini koydu ve Rin'den onay bekledi. Rin bir mırıltı çıkartıp Len'e sarıldı. O an gözlerim Luka'ya kaydı, "Ş-Şey... Bölmek istemezdim ama... Lenka-san, Luka'yı tanıyor gibiydiniz..." Luka gülümsedi "Lenka-san, Rinto-san, gerisini ben anlatırım. Rin, Len size de iyi geceler." dedi ve kapıya doğru yürümeye başladı. Bende Lenka, Rinto, Len ve Rin'e başımla selam verdim ve Luka'nın ardından koştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uta No Kami [Vocaloid FF]
FanfictionHatsune Miku, bir mektup alıyor, bu mektup onu sahneye çıkarıyor. 'Uta No Kami' (Şarkıların Tanrısı) yarışmasında 1. olacak grup, kim olacak? Bu yazdığım ilk kitabımdır, umarım beğenirsiniz!