Bölüm 4

174 16 4
                                    

Uzun bir bölüm yazmaya çalıştım, umarım beğenirsiniz! ^^ 

Düzenleme notu: Öhöm, yanlış videoyu koyduğumu gördüm. Yeni koyduğum video Gumi ve Gumiya'nın olayını anlatan. İngilizce sub versiyonunu bulamadım ama klipten anlaşılıyor bence... Eğer video yoksa Youtube'ye Gumi and Gumiya - Narcisista Delirante yazarsanız çıkar. ^^

İyi okumalar!

--------------------------------------------

~ Hatsune Miku ~

~Hazırlanma aşamasının ilk günü~

''Len... Gumi'den hoşlandığını söyledi.''

''Anlamadım?'' başımı Len'in çıktığı kapıya doğru çevirdim. ''Gumi'den mi?'' Rin başını olumlu anlamda sallarken omzuma konulan bir el hissettim. Elin sahibine doğru başımı çevirirken, işaret parmağı ile kendini gösteren şaşkın yeşil gözlerle karşılaştım. ''Benden mi bahsediyorsunuz?'' dedi Gumi hemen yanımıza otururken. 

Aklıma, davet işi geldi, ''Gumi-san... Rin... Şey diyecektim.'' Gumi başını sağa yatırdı ve yine gülümsedi, ''Gumi yeterlidir.'' ama bu kız çok şirin... ''Pekala, Gumi, Rin... Luka ve Neru bana bizim gruba katılıp katılmayacağınızı sormuştu.'' duraksadım ve düşündüm, ''Ah,'' Rin'e döndüm, ''Len'e de sormamı istemişti ama hızla gittiği için soramadım.'' Rin başını salladı, ''Ben sorarım, odalarımız aynı sonuçta.'' Gumi'ye döndüm, ''Neden olmasın, tek olmak yerine bir takımı tercih ederim.'' gülümsedi.

Başımı sallayıp Luka ve Neru'nun yanına döndüm, ''Rin, Len ile konuşacakmış. Gumi ise kabul etti.'' 

''Pekala, o zaman ben odama geçiyorum, yarın 8.30 gibi sizin odanızda olurum.'' dedi Luka ve önden gitti. Odada neredeyse kimse kalmamıştı ki, Neru da ayaklandı. ''Hadi Miku, biz de gidelim. Geç oldu.'' bir mırıltıyla onu onaylayıp arkasından odaların olduğu hata çıkmaya başladım. 'Hatsune' yazılı odanın önüne geldiğimizde, gerçekten uğraşmışlar, diye mırıldandım. Odanın içi ferahtı, 2 banyosu, minik bir salonu, 3 yataklı bir yatak odası ve yatak odasına bağlı orta boyutlarda bir balkonu vardı. 

Neru, kendini direk yatağa attığında kıkırdadım ve bende yatağa girip zihnimi boşaltmaya uğraştım. En sonunda, kendimi sıcacık uykunun kollarında buldum...

***    

~Hazırlanma aşamasının 2. günü~

''-Ku-san'' 

''Miku-san!''

Gözlerimi açtığımda karşımda karşımda Len duruyordu. Bir dakika, Len burada ne arıyordu? Gözlerimi kırpıştırdım ve sırtımı yatağın başlığına yaslayarak doğruldum. ''Len, burada ne arıyorsun?''

Gülümsedi, ''Rin, bizi takıma davet etmek istediğinizden bahsetti. Neru-san ya da Luka-senpai'yi bulamayınca, sana geldim, Miku-san.'' Neru-san, Luka-senpai ve Miku-san mı? ''Şey... Miku diyebilirsin, o kadar saygıya gerek yok. Sonucunda, yaşıtız, değil mi?'' 

Durdu, ''Siz, 17 yaşındaydınız, değil mi?'' başımı onaylar biçimde salladım, ''Ben ve Rin 15'iz,'' afallamıştım. 15 yaşındalardı ve şimdiden bu kadar yetenekliler miydi? Asıl konuya gelirsek, Luka ve Neru neredeydi?

''Aşağı inelim mi, Miku? Rook, önemli bir duyuru yapacağını söylemişti.'' başımla onayladım ve saçlarımı arkadan bağlayarak yakınımda olan banyoya girdim, üstümü değiştirdikten sonra aşağı indik. Luka'nın pembe saçları ilk gözüme çarpan olmuştu. Len, gerçekten onları bulamamış mıydı? 

Uta No Kami [Vocaloid FF]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin