4. deo

876 21 0
                                    

Kristina P.O.V
Sedim u Jokeru sa Ninom i pijemo kafu.
Slikale smo se i ja sam objavila fotografiju. Medju prvim lajkovima bio je Dimtri Abramovič.
Sta?
Podigla sam obrve i pokazala joj, smejala se i rekla da i on hoce da me smuva.
Ja: Ma kakvi. Nego jesi se ti spakovala?
Nina: Ja idem?
Ja: Pa naravno da ides! Da odem pa da me Nadja raskomada jer te nisam povela.
Spustila sam telefon i uzela gutljaj kafe.
Slegnula je ramenima i osmehnula se.
Uzela je telefon i gledala storije te je krenula da se smeje i pokazala mi stori nekog siptara koji pokusava da me smuva vec 6 meseci i ne mogu da ga otkacim.
Uzela sam telefon i pogledala sta je napisao.
Stavio je moju provokativnu sliku iz kreveta, a zatim ispod nje napisao "Volim nasa jutra".
Krenula sam da se smejem i ona u isto vreme.
O Boze sacuvaj.. Nina me je slikala dok smo bili kod Nadje prosli put..
Ja: Jao Boze uzmi me..
Nina: Sta te briga? 10 likova te zele a ti nista. Smucas se sa onim bezkicmenjakom Milosem.
Ja: Jao..
Prevrnula sam ocima a ona se zakikotala.
Ja: Trebala bih da ga ostavim do veceras.
Nina: Sto? Pikiras onog rusa? On je drug sa Kristijanom. Malo votka, malo seks, opet votka i tako.
Smejala sam se i uzdahnula jer me je stomak zaboleo.
Ja: Moramo da mu nadjemo nadimak..
Nina: Smirnoff!
Smejale smo se kao nenormalne i hvala Bogu kafic je bio prazan pa nas niko sem Pancira i konobarice nije gledao.
Ali mislim da on razmislja kako da konobaricu uvede u svoj krevet.
Nina: Sofia daj dve votke molim te.
Pancir: Kristina letite bolje nemojte.
Ja: Jednu samo.
Sofia, mlada konobarica nam je donela po votku, snimila sam kako se kucamo casicama i iskapila je.
A zatim postavila na stori.

Tama i sjajWhere stories live. Discover now