11. deo

752 20 0
                                    

Kristina P.O.V
Vristala sam u kupatilu bolnice, sedela sam na plocicama, Nina me je grlila i umivala.
Plakala sam i vristala suocavajuci se sa traumama ponovo i ponovo.
Nisam trebala da budem tu tokom porodjaja.. Nisam..
Jecala sam i plakala.
U glavi su mi se vrtele slike mrtve bebe i doktora i plavih plahti i belih mantila..
Vristala sam dok sam zelela da se grebem ili isecem vene ali Nina me je poprlicno jako drzala te nisam uspela.
Zatim sam na kraju izmorena i vec bez snage samo tiho zaplakala.
Zagrlila me je i poljubila u kosu.
Nina: Proslo je..
Mazila me je po kosi i ljubila je nezno.
Zajecala sam i pogledala je a ona je samo klimnula glavom u znak mira.
Udahnula sam i izdahnula sto je ona govorila da radim.
Ja: Secam se svakog trenutka Nina..
Sapnula sam a ona je kroz suze klimnula glavom dok me je ponosno gledala.
Obrisala mi je suze i poljubila mi oba obraza.
Smirila sam se jos malo i dovela u red, a zatim smo izasle kao da se nista nije desilo.
Mali decak se vec rodio..
Nina me je drzala za ruku a Dimitri sa osmehom gledao ka meni.
Dimitri: Postala si kuma.. Nadja zeli da ti das ime bebi.
Zastala sam a on me je zagrlio nezno.
Uzvratila sam automatski kao robot jer iskreno nisam znala sta drugo da uradim.
Nina se smejala kao drogirana a Dimitri mi je pokazao na vrata sobe gde sam usla.
Odmah me je zapljusnuo nezni bebeci miris.
Tako nevin, tako.. Miran.
Sela sam na stolicu pored Nadjinog kreveta gde je ona izmorena sedela i drzala bebu a Kristijan je javljao njihovim majkama.
Osmehnula sam se kroz suze.
Ja: Molim te Nadja.. Ne teraj me da dam ime bebi..
Nadja: Molim te.. Kumica si mu hej.. On je sada kao tvoje dete..
Osmehnula se nezno i misleci da me je smirila na sta sam klimnula glavom.
Pomazila sam usnulu bebu po nozici i ona nije odreagovala.
Kristijan je dosao ponovo nazad i poljubio Nadju u kosu, a zatim me pogledao.
Kristijan: Zeleli smo da te pitamo da li dozvoljavas da se zove Damir?

Tama i sjajWhere stories live. Discover now