10. deo

785 18 0
                                    

Dimitri P.O.V
Nadjin vrisak odvojio me je da sada u dnevnoj sobi naboljeg prijatelja pojebem Kristinu.
Vristala je dok smo trcali ka njoj.
Sedela je na krevetu u svojoj sobi i vristala, tesko disajuci.
Kristina se uspanicila i shvatila da se ova poradja dok sam ja ostao miran i gledao sta treba da radim.
Ja: Kristina polako! Bez panike. Nadja disi!
Stao sam do nje i pomogao joj da ustane dok se Kristina gubila i dok su joj isle suze.
Prepoznao sam napad panike i ankcioznosti u njoj.
Ja: Kristina!
Trgnula se i prirala, pomogla mi je oko Nadje, odveli smo je polako u automobil kojim sam ja upravljao dok se Nadja gotovo poradjala a Kristina imala napade panike.
Izveli smo je iz automobila kada smo stigli u bolnicu, tamo su je odmah primili i uveli u salu za porodjaje.
Kristina je zaustavila medicinsku sestru i zamolila je da joj da dozu inekcije za smirenje.
Ja: Koji ce ti to kurac?
Kristina: Redovna terapija.
Ja: Lazes Kristina. Koji ti je? Imala si napad panike i ankcioznosti.
Gledao sam je u oci dok se ona tresla i pokusavala da zadrzi svoj izraz lica.
Izraz kucke.
Kristina: Nije bitno.
Ja: Bitno je.
Xx: Dimitri, ima ona svoje demone. Pusti je.
Kristijan kog sam prepoznao po glasu me je potapsso po ramenima a Nina se zaletela i zagrlila Kristinu jako.
Nina: Mi cemo do wc-a.
Otisle su a ja sam ostao sa Kristijanom.
Kristijan: Ima traume od porodjaja..
Ja: Rodila je?
Kristijan: Prvi put je rodila mrtvo, drugi put spontani i sada ne moze da zatrudni

Tama i sjajWhere stories live. Discover now