49. deo

584 15 0
                                    

Kristina P.O.V
Pogledao me je zbunjeno, obukla sam njegovu kosulju skroz, a zatim se okrenula ka njemu.
Ja: Imam dete..
Zbunjeno me je gledao i dalje, zatim sam se osmehnula ponovo.
Ja: Nadam se da ti to ne bi smetalo ukoliko bi smo pokusali da se volimo?
Sokirana saznjem da imam sestru, nisam razmisljala sta govorim, morala sam da mu kazem.
Jedva sam sklopila recenicu a zatim se osmehnula na to da ne znam da sklopim prosto prosirenu recenicu.
Ne osudjujte me, zbunjena sam.
Dimitri: Kristina ti nisi rodila dete. Tvoje telo bi imalo makar jedan dokaz da jesi.. Strije, oziljak.. Imala bi nesto.
Ja: Nisam je rodila.. Usvojila sam bebu nakon sto je Damir umro.
Dimitri: Gde je to dete?
Ja: Petra, ona je u Novom Sadu, tacnije selu kraj grada.. zelim da vas upoznam..
Dimitri: Ja.. sve sam mogao da zamislim, ali ovo ne..
Ja: Znam.
Smejala sam se a zatim on za mnom, srecna sam.. Osetim tu neku toplinu oko srca, taj neki daleki osecaj..
Dimitri: Kristina.. Ja ne znam kako se ovo radi, nikad ranije nisam ali.. Jel bi ti kao htela da mi..
Pogledala sam ga zbunjeno, prosi me?
Dimitri: Pa kao, budemo, momak i devojka?
Krenula sam da se smejem jer tako polu go je bio smesan zbunjen i pogubljen..
On se namrstio i verovatno pomislio kako ne zelim.
Ja: Zelim.

Tama i sjajWo Geschichten leben. Entdecke jetzt