45. deo

599 12 0
                                    

Dimitri P.O.V
Otisla je u svoju kancelariju u klubu seksi hodom, pevaljka je plakala kako joj se razmazala sminka a ja sam jednostavno otisao za njom.
Usao sam u kancelariju gde je ona skinula svoju haljinicu i u donjem vesu i stiklama stajala na sred sobe.
Zakljucao sam vrata iza sebe,  i opustio kravatu malo.
Uzela je drugu haljinicu i krenula da je oblaci, a ja sam se naslonio na njen sto.
Ja: Drugarica ti se ponasa kao divljakusa.
Osmehnula se i stala ispred mene.
Kristina: Tvoji drugari su divljaci, siluju zene.
Rekla je a ja sam odmah bio spreman na odgovor. Nagnuo sam se malcice ka njoj, i sapnuo joj na uvo.
Ja: Ti si odgovorna za taj kriminal, podnesi zahtev protiv prodaje zena i lupi aperkat.. Zasto to ne uradis Kristina?
Sapnuo sam joj a ona se osmehnula i zategla moju kravatu, dodirivala je moj vrat svojim dugim noktima i mazila me.
Kristina: Jer ljudi koji kupuju tvoje jahte rade taj posao, pa da ti ne unustim promet..
Ogrebala me je po vratu, osmehnula se prljavo i liznula ogrebotinu.
Kristina: Nadam se da se ne gadis mog jezika, na nekim mestima si ga voleo..
Osmehnuo sam se i uzeo njenu ruku te je stegao blago, cisto da oseti. A zatim sam palcem desne ruke spustio njenu usnu.
Ja: Ako se dobro secam.. Damir je kupio jahtu od mene.
Osmehnula se i liznula a moj prst, a zatim ga nezno zasisala.
Ja: Nadam se da se ne gadis mog prsta, u nekim mestima si ga obozavala.

Tama i sjajWhere stories live. Discover now