19. deo

691 20 0
                                    


Kristina P.O.V
Ja: U kom sam gradu?
Nina: Sankt Peterburg, Kristijan i ja dolazimo po tebe..
Ja: Okej..
Prekinula sam i izasla iz kupatila te se vratila u onu sobu i sakrila telefon, ako sam oteta, prvo ce njega slomiti a dok ga nadju Nina ce vec uzeti tacnu lokaciju.
Sedela sam u koznom kaucu prisecajuci se sinocnog seksa koji je bio neverovatan ali ne znam sa kime je bio pa gubi vrednost.
Secam se samo da sam popila pice koje sam pronasla u zenskom wc-u u toku zurke i to je to..
Cula sam korake koji prilaze a zatim se spremila na borbu. Ali koraci su bili tu na sekundu a zatim nestali.
Sedela sam u kaucu i nisam se pomerala, okej, ne smem da upadnem u paniku.
Sahranili su me zivu, izvrsavali atentate na mene, mogu i obicnu otmicu ili sta god da je ovo. Izdrzacu.
-flashback-
"Ako neko mene pita
sta se desilo sa nama
reci cu da nisi kriva
ljubav nestala je sama

Slagacu i da si divna
da si andjeo iz raja
da lagala me nisi nikad
dzentlmen bicu do kraja"
Dok gledam njegov instagram stori, pesma u pozadini, je posvecena meni.. Pod uticajem kokaina i alkohola sedam u auto.
Placem i vozim preko ogranicenja, divljam.
Zasto me mrzi?! Kada je prestao da me voli?! Sta sam uradila..
Vristala sam vozeci manijacki brzo, um nije mogao normalno da razmislja, nikako..
U naletu bola svom snagom sam stisnula gas i krenula da placem.
Srce me je bolelo, osecala sam kako pocinjem da gubim svest kada mi je ispred ociu naisla crna slika.
-End of flashback-
Secala sam se vremena sa Damirom, naseg jedinog raskida i moje saobracajne nesrece..
Osmehnula sam se i obrisala suze, ta pesma mi budi veoma bolna secanja, ne zelim da je cujem vise nikada..

Tama i sjajWhere stories live. Discover now