35. deo

643 17 0
                                    

Dimitri P.O.V
Grlio sam je i mazio po kosi dok je ona plakala.. Probala je da se ubije, Kristina je probala da se ubije.
Ja: Jesi popila lekove?
Odmahnula je glavom, a zatim sam izdahnuo i pomakao se malo na sta je zacvilela..
Kristina: Ne idi..
Ja: Ne idem, hocu da ti dam lekove, poneo sam ti.
Dohvatio sam lekove i flasicu vode.
Okrenuo sam se ka njoj i pomazio je po kosi..
Ja: Ajde.. Popi ih..
Pruzio sam joj lekove koje je pila a ona me je tuzno pogledala. Ne zeli...
Ja: Moze ovako, ja cu popiti jedan i ti jedan. Dogovor?
Osmehnula se slatko i klimnula glavom. Izvadio sam jedan lekic i dao joj ga, a zatim uzeo drugi za sebe.
Popili smo lekove i ona se ubrzo uspavala na mom ramenu. Mazio sam je i ljubio po kosi..
Znao sam da je ovde jer su mi javili da je u park usla devojka duge braon kose.
Bilo mi je dovoljno da znam da je ona..
Moram da joj pomognem.. Saznanje da joj je Nadja sestra ce je dodatno unistiti, i saznanje da je Damir umro za nju.. Ubice je.
Naime, Damir je bio ucenjen od strane Pabla Sose da udje u taj savez cetiri osobe odgovorne za sav kriminal.. Sosa je zeleo Kristinu, Damir to nije dozvoljavao, Sosa je ipak prihvatio Damira, likvidacijom Damira, dobio je Kristinu.
Od Kristine stvorio je cudoviste.

Tama i sjajWhere stories live. Discover now