18. deo

697 19 0
                                    

Kristina P.O.V
•••
Bol u glavi, veoma jak bol u glavi me natera da otvorim oci.
Lezim na koznom kaucu u nekoj kancelariji, to je prvo sta primetim.
Zatim osetim miris alkohola, osmotrim prostor oko sebe i vidim da nema niceg osim mog mobilnog i nekih papira.
Gola sam, u brusu i gacicama koje nisu moje.
Ustanem u sedeci polozaj i dohvatim svoj telefon koji odmah iskoristim da nazovem Ninu.
Dok sam cekala da se Nina javi pogledala sam prostor i videla da sam u visokom soliteru.
Nina: Eej, gde si?
Javila se nekako veselo, gde sam?
Ja: Ne znam. Sa kime sam zavrsila sinoc?
Nina: Ne znam? Ne secas se?
Ja: Ne..
Ustala sam ponovo i otvorila vrata sobe gde sam izbila na velik hodnik, hodala sam tiho pokusavajuci da vidim da li ima koga.
Ja: Nina.. Ne znam gde sam. Imala sam seks sinoc ali ne znam sa kime..
Nina: Kako mislis ne znas sa kime?!
Ja: Imala sam povez na ocima ili sam samo zaboravila..
Uhvatila sam se za glavu i protrljala slepoocnicu. Sa kim sam zavrsila sinoc?
Zbunjeno sam usla u jednu od prostorija koja je bila kupatilo.
Ja: Nina moras da me nadjes.. Koristi aplikaciju za lociranje telefona.
Nina: Zovem te.
Prekinula je a ja sam se umila i osvezila vrat.
Na civiluku iza sebe videla sam farmerke i belu majicu, bili su zenski i u mojoj velicini te sam to i obukla.
Nina me je nazvala.
Nina: Jebote ti si zavrsila u drugom gradu sinoc. Kristina mozda si oteta jebote.
Ja: Da sam oteta ne bih imala telefon glupaco.

Tama i sjajWhere stories live. Discover now