46. deo

584 13 0
                                    

Dimitri P.O.V
Osmehnula se i sisala moj prst, znam da me zeli. Provalio sam po disanju kada je spremna za seks i kada nije, sada jeste, vrlo je spremna..
Mnogo me zeli.
Osmehnuo sam se i pomazio joj loknice drugom rukom.
Ja: Zasto pijes ona damska pica, bezveze je..
Sapnuo sam tiho mazeci je po kosi, uzdahnula je spontano.
Kristina: Ja jesam dama, gde je problem?
Ja: Dama si samo u stiklama, u krevetu.. Sve si samo ne dama.
Kristina: Jel istina da muskarce najvise boli kad im se dirne umece u seksu? Jer ti bi da ti sve govore istinu, vec odavno bi bio mrtav..
Ja: Ti mi nisi rekla istinu samo jer ne mozes da docaras svoj orgazam.. A ostale? Pojebem ih i idu.. Ne govore nista drugo osim mog imena..
Osmehnula se i poljubila mi vrat gde me je ogrebala.
Kristina: Jako ti je lep vrat, steta sto ga vise necu ljubiti jer ga ljubi Sandrica..
Osmehnuo sam se i poljubio njen vrat.
Ja: Milos i dalje misli da si u Panami? Jadnicak.. Ne zna da te jebe neko drugi..
Kristina: A jel Sandrica zna da mi zvalis vrat i da ti sisam prst? A da.. Ona sisa nesto drugo..
Ja: Nista tebi strano.
Osmehnuo sam se a ona je ponovo spontano uzdahnula, spontano, nije zelela da uzdahne ali nije mogla da izdrzi.

Tama i sjajWhere stories live. Discover now