27. deo

669 20 0
                                    

Dimitri P.O.V
Nakon sto sam je odbio otisao sam Aleksandri. Ona je pokusala da me opusti i da mi pomogne da se istresem ali nije uspela.
Trebao sam da jebem negovanu, brinetu duge kose i prelepih lokni, trebao sam da te njene oci zmijetine nateram da me mole, a sada jebem jeftinu kurvu.
Nakon sto sam se veoma grubo istresao na Aleksandri i nakon sto je otisla zapalio sam cigaretu.
Ovo je obostrana kazna, za nju jer je ostala napaljena i besna jer je odbijena ali i za mene jer sam ostao napaljen i jer joj se odmah nisam laksim putem uvukao u kozu.
Ali verujte mi, tezi put je bolji.
Na ovaj nacin, na nacin odbijanja, samo znam da sam sada nesto sta zeli.
Zeli me, zeli me i dobice me, ali samo ako mi da da ukrotim tu vatru u njoj i samo ako mi da kontrolu.
Sada sam upalio instagram i prvo sta mi je iskocile bile su njene ekstremno seksi slike.
Bila je rascupane kose, u cipkastom donjem vesu poznate marke, u krevetu koji je bio razmesten i cija je posteljina bila izguzvana.
Lezala je na ledjima, jednu ruku stavila je kraj usana dodirujuci ih a drugu stavila je na svoje bokove. Kosa joj je bila rasuta po krevetu a oci su i dalje bile zmijske.
Iz lezeceg podigao sam se u sedeci polozaj kada sam video narednu sliku.
Bila je potpuno rascupana, sa blago razmazanim crvenim karminom u bukvalno providnom brushalteru neke roze boje, jednu ruku stavila je u svoju kosu a palcem druge ruke spustila je donju usnu.
I kao slag na torti, treca fotografija bila je ona koja ljubi svoj odraz u ogledalu, grudi su joj istaknute, njen struk i zadnjica.. Izgledala je toliko seksipilno da nisam imao sta da kazem, bio sam spreman da predjem pola grada da je uzmem sada i odmah.
Jer moje odbijanje i pokusaj da je nateram da mi da kontrolu, sutnula je kao loptu i dala mi gol u poslednjem trenutku.
Kristina, prepusti mi kontrolu i spusticu ti celu galaksiju ispred nogu.

Tama i sjajWhere stories live. Discover now