47. deo

588 15 0
                                    

Kristina P.O.V
Znali smo, oboje smo znali da cemo ovo vece provesti jedno na drugom. Znali smo, ali smo cekali samo da neko drugi popusti.
Nisam mogla da izdrzim, dodirnula sam njegov vrat i pomazila ga gde znam da mu je slaba tacka i da mu prija da ga dodirujem tu.
Zatim je on prisao jos blize meni koliko je mogao, i naslonio me na sto, naslonjena na sto u kratkoj crvenoj haljinici ljubila sam ga agresivno.
Pokidao mi je haljinicu u narednoj sekundi, zatim je brzim pokretom ruke sklonio sve sa stola ljubeci me. Stvari su se prosule po podu a ja sam sela na sto i on mi je prisao.
Skidala sam mu kosulju i dirala mu vrat..
•••
Ja: Hocu ja..
Uzela sam njegovu cigaretu i udahnula dim, primetila sam da pusi retko, ponekad.
Ja: Fuj..
Ugasila sam je a on se osmehnuo, mazio me je po kosi dok smo lezali na hladnom koznom kaucu u mojoj kancelariji.
Ja na njemu, a on ispod, povremeno bih ga poljubila na blic, a on bi se osmehnuo.
Ja: Ima par stvari koje ne znas o meni..
Dimitri: Ima par stvari koje ti ne znas o sebi..
Pomazio me je po kosi, i zbunio.. Sta je zeleo da kaze ovom recenicom?
Dimitri: One noci, imala si seks sa mnom..
Klimnula sam glavom, znala sam to, znala sam da sam nakon te proslave zavrsila sa njim.
Dimitri: Kristina.. Imas sestru.

Tama i sjajOù les histoires vivent. Découvrez maintenant