''ne yaptım dedin?''
felix okula gelmiş sırasında oturup kaleminin arka tarafını ısırarak bir nevi işkence uygularken jisung da şaşkınlıkla felix'e bakıyordu.
''sakso?'' dedi felix sırıtarak. jisung aldığı meyve suyunun pipetini ısırırken; seungmin birden ön sıralarına oturdu.
''ne yaptın dün? iyi miydi enişte?'' dedi büyük bir alayla.
''çok iyiymiş, o kadar iyiymiş ki ilk tanışmada adama sakso çekmiş amına koyayım.''
seungmin gözlerini kısarak dişlerinin arasından nefes çekti.
''siktir! harikasın lix.''dedi yumruğu felix'e uzatarak, felix de sırıtarak kendi yumruğunu seungmin'inkine vurdu.
''deli sikmiş sizi.''
sınıf yavaşça dolarken çok geçmeden sınıf öğretmeni sınıfa girmiş ve kapıyı kapatarak yerine oturmuştu.
''o değil de bu adam beni sabah akşam sikse sesim çıkmaz biliyor musunuz?'' dedi seungmin arkasını dönerken.
''o adamın seni gerçekten sikmesine gerek var mı seung? park şerefsiz chanyeol kanaat notlarıyla bizi çok güzel sikiyor zaten.'' dedi felix tahtada yazılanları defterine yazmak yerine köşesine resimler çizerek.
''adamın dersinde resim çizerek sana iyi bir not vermesini beklemiyorsun sanırım lix?'' dedi jisung aceleyle tahtada yazanları defterine geçirirken.
''şuna bak sanki derslerine çok önem veriyor, tipini siktiğim.''
''seungmin, biliyorum bana aşıksın ama biraz daha az belli et olur mu bebeğim?''
''siktir oradan.''
seungmin hızla önüne dönerek elini çenesine dayadı ve büyük bir hayranlıkla bay park'ı izlemeye başladı.
felix de sessizce çantasından saklama kabını çıkarıp çileklerden yemeye başladı.
o sırada changbin şirketin geniş odasını ilk defa görmüş gibi izlerken,sigarasından bir duman daha çekti. iki kere çalınan kapı yüzünden sigarayı hızlıca masanın altına sakladı, içeri girenin christopher olduğunu görünce gülümsemişti.
''kahve?''
''çok iyi olur.''
çalıştıkları şirketlerin iki ortağı çok yakın arkadaşlardı, biri bay seo diğeri de bay bang. christopher ve changbin' de ilk başlarda birbirleriyle anlaşamasalar da zaman geçtikçe yakın olmuşlardı hatta şu an en yakın arkadaşlardı.
babaları; chris ve changbin'in yakında şirketin başına geçmeleri için ellerinden geleni yapıyorlardı fakat bu ikili bu kadar sorumluluğu üstlenmek istemiyordu.
''nasıl geçti tanışma?'' dedi christopher, en yakın arkadaş oldukları için changbin'in her şeyini biliyordu. ji-min'le babasının zoru ile sevgili olduğunu da sadece o biliyordu zaten.
''sıradan...'' dedi changbin boşluğa dalarak, sigarasından bir duman çekip gözlerini christopher'la buluşturdu.
''hiç sıradan değildi.''
''ne oldu?'' dedi chris bir sigara da o yakarken. muhtemelen babaları bu odada sigara içtiklerini görse büyük olay çıkarırlardı ama ikili bunu da umursamıyordu.
''kızın kardeşi bana ağız işi verdi?''
''siktir oradan! nasıl oldu bu?''
''ne bileyim oldu işte.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
strawberries & cigarettes | changlix ✔️
Fanfictionchangbin,sevgilisinin ailesiyle tanışma yemeğinde; erkek kardeş felix'in kendini arzulayacağını bilmiyordu. seo changbin!lee felix