🍓&🚬

2.7K 261 103
                                    

keyifli okumalar 💕

changbin, ji-min'i eve bıraktıktan sonra arabasına geri bindi fakat gördüğü ikili karşısında duraksadı. karşısında felix ve sangyeon tartışıyorlardı. kaşlarını çatıp yavaş adımlarla onlara yaklaştı. 

''bak cidden yapamıyorum sangyeon, evet çok iyi birisin fakat olmuyor işte.'' sangyeon sinirle ellerini saçlarından geçirdikten sonra felix'e döndü. ''neden? bana sadece bir neden ver felix.'' ''nedeni yok.'' diye mırıldandı felix. ''nasıl bir nedeni yok ya?'' diye bağırdığında changbin yanlarına gitti. felix'i kolundan tutup arkasına çekti ve sangyeon'un gözlerine bakarak ''sesine dikkat et.'' dedi.

''senin karışabilecek bir pozisyonda olduğunu sanmıyorum, çekil.'' dedi ve bir adım attı sangyeon. changbin çocuğu göğsünden ittirdikten sonra felix'in kolunu koruma iç güdüsüyle daha sıkı tuttu. ''felix'e bağıramazsın!'' dedi tıslarcasına. ''sen kimsin ya? ne alakan var felix'le?'' 
''cidden kim olduğumu merak ediyor musun? tamam söyleyeyim öyleyse ama bu senin için çok kırıcı olacak.'' dedi gülümserken. anında felix tarafından geri çekilmişti. ''sus changbin.'' 

''felix ne saçmalıyor bu?'' dedi sangyeon. ''sang... lütfen git olur mu?'' sangyeon felix'i görmezden gelerek changbin'e baktı. ''ne saçmalıyorsun sen?'' gülümsedi changbin. ''sevgilin benim-'' ''changbin!''  felix changbin'in önüne geçip gözlerinin içine baktı. 

sangyeon'un kaşları çatılmıştı. ''devam et. sevgilim senin?'' changbin, felix'in gözlerinin içine bakarak konuştu. ''felix benim için özel ve sen ona bağıramazsın.'' sangyeon duyduğu şeyle felix'i aradan çekip changbin'in gözüne doğru oldukça sert bir yumruk atmıştı. 

felix hemen changbin'in önüne geçti ve yüzünü ellerinin arasına aldı. ''changbin... sakın karşılık verme. bana bak.'' changbin gözlerini sangyeon'dan ayırmıyordu. ''felix bu herif ne diyor? ne demek özel biri?'' diye bağırdığında felix sinirle arkasını döndü. ''git buradan!''  geri changbin' döndüğünde kaşının kanadığını gördü. 

''changbin.'' ''felix ben sana ne demiştim?'' dedi kısık bir sesle.  felix cevapsız kalırken changbin sorusunu tekrarladı. ''ben sana ne dedim?'' ''haklısın tamam bak gitti, gitti ve bir daha gelmeyecek tamam mı? sakin ol.'' 

sangyeon gittikten sonra changbin buz gibi bakışlarıyla felix'e bakmaya devam ediyordu. ''gel gidelim kaşına bakalım.'' dedi kısık sesiyle. ''dokunma!'' dedi ve geri çekildi changbin. 
hızlıca yanından ayrılıp arabasına bindi ve oradan ayrıldı. 

sokakta yalnız kalan felix ise her zaman arkadaşlarıyla oturduğu yere gitti. hyunjin ve minho oturup bir şeyler konuşuyorlardı. felix'i gördüklerinde ikisinin de yüzü düşmüştü. ''ne bu halin?'' dedi hyunjin. felix sessizce oturduktan sonra başından geçen bütün olayları anlattı. 

''sen changbin'den hoşlanıyorsun değil mi?''  minho'nun sorusuna felix sessiz kalmıştı. hyunjin sigarasını yaktıktan sonra saçlarını geriye attı ve boğazını temizledi. ''aranızda olan şeyin sadece yatak ilişkisi olduğunu mu düşünüyorsun? changbin'in senden hoşlandığı belli ve sen de onu sadece istediğinde gidip sevişebileceğin biri olarak görmüyorsun. sevmeden sevişmek bir yere kadar felix. sadece ondan zevk alıyorsan bile senin için özel olduğunu anlayabilirsin.''

'' ya da ondan başka kimseye dokunmak istemiyorsan.'' diye ekledi minho. felix sessizce etrafa bakınınca minho sarışının saçlarını karıştırdı. ''changbin'e git.'' ''gidip ne diyeceğim?'' ''benim için seksten daha fazlasısın mesela amına koyayım?'' dedi hyunjin. felix kafasını salladı ve ayağa kalktı. çocuklara teşekkür edip vedalaştıktan sonra hızlıca bir taksi çevirip bindi. 

strawberries & cigarettes | changlix ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin