🍓&🚬

3.3K 297 164
                                    

 ❗UYARI; BU BÖLÜM SMUT İÇERİR

''madem bu kadar çok istiyorsun, sana istediğini vereceğim.'' 

changbin felix'i yatağa ittikten sonra çekmecesini açtığı gibi eline aldığı kelepçeleri yatağa koydu. aklına gelen fikirle duraksadı. 

''hatta, bekle biraz.'' 

changbin hızlıca salona inip felix'in çantasını açtı ve içinde olduğuna emin olduğu saklama kabını çıkardı, kapağı açtığında ağzına kadar çilek olduğunu görünce gülümsedi. 

odaya çıktığında felix korkmuş bir şekilde ona bakıyordu. 

'' ne oldu? beni istediğini sanıyordum?''

''evet seninle sevişmeyi reddedecek kadar kafayı yemedim ama hiç normal bakmıyorsun.''

changbin kabı da yatağa koyduktan sonra kendi üstündekileri çıkartıp hızlıca felix'in üstündekileri de çıkardı. changbin felix'in beyaz ama üstünde kesik izleri olduğu vücuduna baktı. 

''bu kesikleri sen mi yaptın?'' 

felix sorulan soruyu umursamadan saklama kabına baktı. ''onu neden getirdin?''

''çilekleri seviyorsun?''

''evet ama-''

''sus, ellerini getir.'' 

felix yutkununca ellerini üstünde tuttuğu çarşafın altına sakladı. changbin de hızlı bir hareketle çarşafı üstünden çekip felix'in arkasındaki ellerini tuttu. 

''benim dediklerimi ikiletme felix.''

ellerini hızlıca yatağın başlığına bağladıktan sonra gülümsedi ve kenarda duran kabı alıp felix'in bacaklarına ağırlığını vermeden oturdu. 

çileğin birini alıp ucunu yaladıktan sonra kendisine bakan çocuğa döndü ve gülümsedi. 
felix bir haftadır parmağında oynattığı adamın içinden böyle bir şey çıkacağını hiç beklememişti, changbin onu bir-iki kere tehdit etmişti ama hiç böyle psikopatça gülümsememişti. 

elinde tuttuğu çileği felix'in ağzına  götürdü . ''ısır.''  dedi otoriter bir ses tonuyla. 

''ne?'' 

changbin elinde tuttuğu çileği felix'in ağzına iyice soktuktan sonra yutmasına izin vermeden ikinci çileği de ağzına koydu ve dudağının kenarında akan suları görünce tekrar gülümsedi. 

''o gece de akmıştı böyle, sen gözlerimin için bakarken.'' dedi ve felix'in dudağından akan çileğin suyunu yaladı. eliyle bacaklarını ayırıp dolgun et parçalarını avuçlarının içine aldı ve sıkabildiği kadar sertçe sıktı. 

''canım yanıyor-'' dedi felix kısık çıkan sesiyle, gerçi bir şey demese bile canının yandığı çok net belliydi yüz ifadesinden. changbin erkekliğini felix'in kalçasının arasına sürterken boşta olan eliyle kenarda duran sigara paketini alıp içinden sigara çıkardı ve yaktı. 

hem sigara içiyordu hem de felix'in canını yakacak şekilde sert hareketlerde bulunuyordu. sigaranın külünü felix'in göğüslerine döktükten sonra felix'in dudaklarından bir inleme kaçacaktı ki changbin hızlıca felix'in ağzına bir çilek daha koydu. 

''istiyor musun içinde?'' 

felix ağzında ki çileği yemeden tükürdüğünde changbin kenara düşen çileğe baktı. 

''ama kirlendi şimdi orası, ne olacak?'' 

''changbin!'' diye inledi felix, şu an gerçekten changbin'i istiyordu ama tabii ki elleri bağı bir şekilde değildi hayali.

strawberries & cigarettes | changlix ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin