Kapitola 10 skladiště

3 0 0
                                    

Jeremy: Je to tu neobvykle ale je celkem divní že to tu nikdo nehlídal je tu pouze Rod. Ale kde so u vlastně všichni nebo kdo tu všechno pracoval no ted bych se měl soustředit a musím se dostat na horní patro spíše horní ho patra. No klíč mám od těch dveří tak ted odhalím tajemství dveří které neznám no ale brzo to zjistím tady měl někdo hlídku samé kamery no ted potřebují najít kartu abych se dostál do tajemnech co skrývá tam za mistnost. Ty lokace mně udivuji že skrývají toho celkem hodně no beru kartu a ted kam vyrazím bude kafeterie a snad se dočkám toho že toho chlapce zachranim. No tady už sem skončil jdu k vozu . au moje hlava.

Vypravěč: Najednou se všechno zvrtlo Rod hlavního hrdinu našel a upadl na zem plného chladu vypadalo to z Jere mým blbě ale na konec se všechno změnilo.

Jeremy: No teda kde to sem uf tady je dne-sna zima no tak otevři se povedlo se sem venku no dobra to sem nečekal. Proč mně dal Rod do ledničky sice nejsem chlazení ale ted už sem volný no sem zda se jistím skladu ale není jako ve kterém sem byl to je jako by tu měl Rod tajné misto no nevadí budu se tu muset porozhlídnout potřebují věc která by mě dostala k vozidlu aspoň že mám kartu u sebe a nemusím se tam vracet ted bude moje cesta kafeterie.  

Ice Scream Kompletní sága mého příběhuKde žijí příběhy. Začni objevovat