Kapitola 32 pokračovaní Ice scream 5

2 1 0
                                    

Minule kapitole smé viděli: Jeremy: snažil jsem se odhalit tajemství podniku který mě pořad házel klacky pod nohy a když jsem všechno procházel už jsem našel plán jak se vyrovnám hlídačovy Borisovi povedlo se mě ho zahnat díky tomu že padnul do podzemní častí a teď je to jenom na mě povede se mě najit ty děti které. Rod unesl a nebo Rod mě celkově překvapil nevím co Rod proti mě nachystal ale nevěřím tomu že to bude snadné a teď čekám na jedno velké odhalení.

Přítomnost:Jeremy: No dobře takže mam nečekané útočiště ale můj plán není dokončení když nenajdu úplně všechny a jejich celkem dost ale celkem mě zajímá Rodovo jedno velké tajemství. Jako vždy se Moudrý detektiv ptá kde pak je motiv nečekaní ho vraha a kdo zatím vším stoji jako vím moc dobře že jsem řekl blbost ale Vem té jsi to všechno co víme není komplet Rod když byl malý byl šikanován a potom postupně unesl zbytek děti v ulice aby je dal do zmrzliny jenom že kdo jsou Rodový rodiče musím se v továrně nějak porozhlédnout někde něco tu musí byt co by mě dal někam zavedlo tak musím jenom hledat. Jeremy: moment tady mě něco sedí otec Roda zemřel ale vypadá to že on dokonce tuto látku unesl popřípadě ukradnul přeberte jsi to samý ale jenom proč čemu a komu jako takto z někým musel byt ve spojení. Jeremy: kamo už tu hledám a nemam skoro nic jako spojitost z nějakou látkou která je nebezpečna někomu musela byt ukradena jenom že jméno stále nevím někde tu musí byt nějaké vodítko.

Ice Scream Kompletní sága mého příběhuKde žijí příběhy. Začni objevovat