Jeremy: Tak to je neobvykle venku zda se slyším hluk a mé se zda že asi Rod sem zavítal. To jsem nečekal půjdu se ale radši nejdřív podívat abych měl jasno kam jde mam už všechno prohledáno. Takže by můj plán vedl jenom k tomu že veškeré věci odnesu do vozu. Jejich celkem dost ale zda se že je budu potřebovat už někde jinde než tady. Ale kam pojedu jako dal Víte na co jsem zatím došel ( nejdřív vám to řeknu aspoň si ukrátíme čas než to odnesu do vozu Roda aspoň zjistím o tom klukovi více) Takže já sem zjistil to že zatím to co jsem zjistil bylo to kdo byl Rodův táta ale teď sem zjistil i kdo je jeho mamka věc která mě dost zajímala když má Rod dvě stránky jako skoro každý takže tu část zloducha má od matky Evil nán O ano jak nečekané o ni sem skoro věděl všechno ale nečekal sem že Rod je její syn to by ale znamenalo ten prázdny obraz ve Svatiny kde sem byl asi minulé už to je celkem dlouho.
Jeremy: no uběhla minuta i dvě a já sem se vydal někam kde sem ještě nebyl. Takže další lokace je metro potom zase Kemp společnosti Evil nán a ta poslední lokace je potrhaná takže jí nepřečtu no tak postupné po některé lokaci najdu ztraceny kousek no jo Rod byl pečlivý chceš si hrát Rode myslel sis že mě to zastaví no budeš překvapen já najdu způsob jak toho kluka zachráním. Tak zda se že jsem dojel do metra a zde budu pokračovat at se posunu blíž k tomu konci a Roda dostanu do vězení.
Pokud chcete abych napsal další knihu o Evil nán nebo fakty o hře tak mi dejte vědět do komentářů a já to zpracuju a vídám to.
ČTEŠ
Ice Scream Kompletní sága mého příběhu
HorrorZdravím ja vás vítám u serie Ice sream jedna se pouze o přiběch který už jsem dávno dělal jenom sem chtěl tento přiběch poskládal jak jde po sobě od 1 dílu po ten 3 díl co nejdříve tu bude i zaznamenán i díl 4