Jeremy: Tak to je poprvé co sem se dostál do Metra musím se docela za myslet. Co budu potřebovat zde několik věci tak to jsi děláš srandu. Rod mě našel a chce si semnou znova hrát no to bude nečekané takže já mu znova uteču a potom budu jednat. Takže jakmile tu skončím asi pojedu na dvě lokace já si myslím to že podle toho co jsem přečetl ze toho co jsem dostál potřebuju najít ty dvě děti tu holku která nevyskočila a moje dobrodružství bylo zkažené a potom tu je ten kluk kterého sem zachránil poprvé když sem se potkal s Rodem no jo to byli časy ale nejvíce budu rád když bude po všem a konečně si odpočinu. No Rodoví sem konečně utekl a teda co tu mám v tom kolejišti zda se že to je dětská hračka no ta se mi bude hodit mám několik věci a mohu se posunout.
Jeremy: Takže se celkem sem nečekal že opuštěním metru něco po delší době jede ale strašné sem se lekl že to na mně baflo no jdeme raději dal jdu teda zpět do vozu zbývají mně poslední dvě lokace když se mí povede dobře mohu se dostat domu co nejdřív . A jdeme na před poslední lokace a to je znova lokace kde byl ten cirkus jak se ta lokace vlastně jmenovala na to jsi musím zapomenout tam zda se musím prohledat poslední lokace a doufám že se tam nic nezměnilo.
Jeremy: uběhlo několik hodin a nic se tu nezměnilo furt tu není teple počasí mám na to stále smůlu no tak teda to by mě zajímalo co se skrývá v tom cirkuse minulé tam nic nebylo změnilo se něco nebo se budu mílí t Po chvilce později: Jeremy: on tu je neobvyklé on se tu schoval cizí muž a zda se že je bez domová no nebudu tu na dále čekat ve voze. By se mohlo něco skrývat Metru sem dokonce sem našel dobrou čepici a také teplé boty no jdu pro ně a dám mu je aby tu nebyl o jedné velké zimě.
ČTEŠ
Ice Scream Kompletní sága mého příběhu
TerrorZdravím ja vás vítám u serie Ice sream jedna se pouze o přiběch který už jsem dávno dělal jenom sem chtěl tento přiběch poskládal jak jde po sobě od 1 dílu po ten 3 díl co nejdříve tu bude i zaznamenán i díl 4