kapitola 31 ještě to nekončí

4 1 0
                                    

Jeremy:A je to konečně tady Borisi připrav se na jedno velké finále. Abymně každý finále každý pochopil blíži se konec na který jsemdost dobře čekal takže všechno jsem si připravil a těd jenomzapnu akci doufám že se nic nevrtne Po hodině později: Jeremy: tyvado ja jsem se leknul jak se po mně rozběhl myslel jsem si že mnědostane ale nevadí konečně tu je jedno velké vítezství . A tědtajemnou místnost otevřu a je na čase ty děcka pustit na svobodupardon za neformální slova pokud sem někoho urazil jedeme daltrochu si někdy mluvím pro sebe. Po hodině později: tajemné trubky moment ja jsem si myslel že se konečně dostanou na svobodu,Musím se tam také dostat abych všechno dal pro věřil.


Icescream 5

Jeremy:to je celkem zase neskutečně zase továrna mně někam zavedla. Daldo podzemí kde to zase jsem no asi to vidím na tolik že buduhledat jisté věci a budu muset znova jednat takže příštímpokračovaní asi všechno dokončím a najdu ty dva který musím zachránit a potom tu holku s tím klukem (mimochodem omlouvám se zajmena která jsi nepamatuju tak popřípadě mi napište jmena dokomentařu děkuju za pochopení a snad jsi tuto část užijemejdeme dal) Jeremy: ehm no takže je toho celkem dost no super bude todelší dobu trvat .  

Ice Scream Kompletní sága mého příběhuKde žijí příběhy. Začni objevovat