Kapitola 33

2 1 1
                                    

Jeremy: Jako Rod určil dost nečekanou hru a vypadá to že ty unese děti moc tak rychlo nenajdu jenom že když unikli těma cestami to je nakonec dlouho budu hledat. Nějak tu musí něco dávat jednu šanci. Moment jsou tu několik papíru nadepsaných pro Roda to by se mě nějak mohlo nějak hodit také mě to něco nového odhalí proč je těch dopisu několik zajímaví nějaké nadpisy z Adresou jsou starší a ten styl písma jako kdyby to psal někdo úplně jiny mam nějakou stopu kde bych hledal všechno Rodové tajemství. Moment něco jsem slyšel v místnosti kde jsem se u tábořil moment počítač něco nakonec našel musím se tam hned vydat aspoň něco odhalím.

Jeremy: tak to je nějaké divně ty děti pomáhaní ukončit Rodové šílenství a někde jsou společně dokonce pomáhají mě udělat finální útok moment jakmile se někam dostanou někde ne daleko musí tam mít také počítač nechám jim tam také zprávu mohlo by je to navést ke mě a to nesmím nějak podceňovat no mam jednu velkou šanci. Po hodině později: Jeremy: trvalo to celkem dlouho ale nakonec jsem se k něčemu dostal je to neskutečný výsledek Po několika hodin později: Jeremy: dobra nakonec to vyšlo dokázal jsem se z někým spojit a mají dokonce dobré instrukce a mohu dal nakonec něco hledat.

Jeremy: moment když to tak pročítám je to celkem nějak divní Rod měl Rodiče oba dva a Rodova matka byla dost mizerná slečna jménem Evil Nun Rodova šílenost byla navazovaná kvůli tomu že Rod byl přivolán z dohodou někým tajemným Rodova matka Evil nun nemohla opustit vůbec svoji školu dokonce Evil Nun tu látku vymyslela takže to nakonec dává k něčemu nějaký ten smysl aha je to nějak šokující mam spojitost 

Jeremy: No dobře takže Evil nun tu látku měla ale teď ji má dokonce i Rod jako upřímně má ji jenom Rod ale já teď normálně nevím. Přijde Evil nun přímo sem a nebo se stane něco co nebudu jenom čekat stále ty děti musím jenom najit a oni dělali co mohou aby také někam pokročili já jenom musím tento případ uzavřít takže deník mě pomůže jenom jsi všechno rozepíšu přímo do detailu a potom jenom musím dokončit jisti jednoduchý úkol. Najdu ty děti a potom společně unikneme a to mě vůbec nezastaví. 

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 30, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Ice Scream Kompletní sága mého příběhuKde žijí příběhy. Začni objevovat