Kapitola 22 obchodní centrum :O

2 1 0
                                    

Jeremy: Každé dobrodružství vede k tomu že dojdu do prostoru kde nikdo není. No to je jako moje tradice kruci čekal sem že ty prostory budou menši to mně zase zabere ale vidím to tak že veškeré vybavení které najdu tak si do toho vozu naházím aby to nebylo zase na týden, Abych byl upřímní když sem zachraňoval před vánocích tu holku tak sem začal své dobrodružství přesně 1. prosince a konečně sem to dokončil 19. prosince. Je to rozdíl vidíte práce detektiva je někdy na dvě strany dovolte abych vám to vysvětlil za prvé řeším proč padouch který to způsobil jaký měl důvod potom ho zadržet. A za druhé zachraňují u nesenou osobu. No zatím s mé si aspoň něco řekli a jdeme dal.

No celkem je divné že jsem zatím nepotkal Roda a nebo jeho vozidlo ted měl byt tady doufám že sem se ne spletl Po chvilce později: To snad není možné Rod tu není takže mě Rod přivedl na falešnou stopu ted nevím co budu dělat sem bez vozu a uvíznul sem tu na velmi dlouho kruci tady je chladno. No moje plány se celkem rychle změnili ale ted budu muset si sehnat něco na jídlo protože mam děsný hlad no snad budu mít štěstí a něco najdu.

No super něco mam takže dnešní noc mam zda se dost i jistou ted jenom aha kruci jak se to štěstí ke mě obrátilo na správní směr ku předu zde to bude dokonale Po hodině později: No dobrá takže trvalo to nakou dobu zatím se dost setmělo a já j se jdu prospat abych nabral energie na další hledaní po dalších stopách a možná že Rod sem na konec i přijede no ale mam zase šanci a to že tady mě nenajde a také ani neuslyší takže budu mít čas se na něj připravit a zdržet ho na jednom mistě.   

Ice Scream Kompletní sága mého příběhuKde žijí příběhy. Začni objevovat