Kapitola 11 Už se blížím

3 0 0
                                    

Jeremy: ten případ se my konečně začíná risovat podle mé intuice ted se konečně dostanu do tajeních dveří které doufám že my něco konečně dají. Sice mně Rod trochu zbrzdil ale to mně celkem nezastaví abych konečně pokročil ted se nenapadně dostanu tam a co jsi myslím tak rod bude se procházet podniku. No sním se raději nebudu věnovat protože hlavní cil už mam takže kartu sem vzal správnou takže se tam dostanu bez problému. Tak co jaky je výsledek pustíme tajemné dveře no zda se že pustí super jedeme dal. Takže hele mé se skladiště podniku kde mají různá jídla a poklop do při-zemi. Tak to se my nejlépe libi skryte tajemství jdeme dal tajemná mistnost kterou nikdo dlouho nenavštívil fuj to je hnusný je tu děsní smrad jako by tu umřela mrtvola. No ty klíče my sou celkem povědome je tam číslo které sem vyděl ale kde budu si muset vzpomenout a už zda se že vím ze skladiště horním patře budu tam muset opět jet zda se že sem zde naposledy je čas vyrazit dal takže směr skladiště.

Skladiště Po 2 hodinach cesty:

Jeremy: Takže jdeme dal co zde budu potřebovat ted bych potřeboval ten klíč a otevřu tu misto tak sem už zvědav co se tam skrývá no takže jak se tam dostanu potřebuji se probližit okolo Roda musím se vydat po boku tam by to Rod vůbec nečekal a pro mně by to byl chytrá úvaha doufám že Rod nesplete se ve své cestě a nepůjde mim směrem.  

Ice Scream Kompletní sága mého příběhuKde žijí příběhy. Začni objevovat