kapitola 26 nečekaní konec 1 čast

3 0 0
                                    

Jeremy: Předchozích Kapitolách se stalo následované povedlo se mě celkem nemožné našel sem klič od mříže. Kde byl zavření kluk kterého sem viděl snad před několika týdní umně sousedství bylo to celkem nemožné. Ale nakonec sem se s tím dokázal poradit už mě zbývá nasednout do vozidla. A před jet do sousedství kde bydlím ja. Nejdříve než všechno skonči si raději odpočinu a tak se ozvu jakmile dorazím do ulice.

Místní ulice konečně doma čas 15:00

Jeremy: Zda se že je to konečně tady konečně sem doma těd jenom počkám na to jak se dostanou z klece ty děti doufám že nebudou mít problémy. Jeremy: do háje něco sem i slyšel to snad není pravda auto zastavilo nebo dodávka kdo ví v této situaci se omlouvám že mě to nemyslí ale musím se schovat nechci aby mě rod objevil. Rod: ale co pak ví se někam chystáte ještě sem s vámi neskončil Po hodině později: Jeremy: To snad není možné jak to Rod mohl vědět že se snažíme dostat ven no když se zamyslím tak už mě zná celkem dlouho ale překvapil mě auto znova jede dokonalé mě překvapil. Ale co budu dělat vytáhnu ti děti ven nebo se mam zachránit no pokud asi chci přežit sám je mi to lito ale nevyšlo mi to ja se pro vás vratím.

Ice Scream Kompletní sága mého příběhuKde žijí příběhy. Začni objevovat