Jeremy: Je tu nový den a tak sem hluboce přemýšlel že znová se setkám s Rodem nemůže dopadnout dobře ale co bych mohl podcenit když sem jednou do toho stopil tak to i dokončím. Tentokrát sem odhodlán projít i největší vyzvou no dám Fredovi zatím vědět že se u něho zastavím co nejdříve. Po hodině později: Jeremy: no dobra připravím se na cestu a potom se zastavím za Fredem pro zbytek Informaci
Jeremy: Dnešní den je tak na roční v rolí mé profese no jineho soudku za nedlouho budu u Freda a tak si vyzvednu ty Informace no konečně sem u něho Fred: Tak ses rozhodl správně chceš znová čelit Rodovi no celkem si mně překvapil ja sem si myslel že jak si mně řekl po vánocích tak se nic nezměnilo Jeremy: hele vím co jsi o tom myslíš ale nemohu dopustit aby Rod dal dělal špinavé triky tak nebudu ty nic vysvětlovat musím se připravit na cestu s rodem chápeš Fred: no dobrá tady to máš a doufám že Roda předvedeš na velmi dlouhou dobu a potom dostane trest Jeremy: chápu neboj se bude to úspěšný.
Jeremy: No dobrá s Fredem sem všechno dojednal a dal mi dost skvěle informace o zmrzlináři Rodovi zda se že unesl kluka s ulice takže ja se musím dokonalé zamyslet podle novich lokaci kde se s Rodem znová setkám no ale je potom těžké jak do myslím aby se mi auto vrátilo domu no moje vozidlo je vybaveno auto pilotem no to mě nedošlo to mohu využit ve svůj prospěch. No mám všechno připraveno no a Rod míří do obchodního střediska tak já tam mířím také brzo se uvidime Rode tvé planý skončí o to se postarám.
ČTEŠ
Ice Scream Kompletní sága mého příběhu
HorrorZdravím ja vás vítám u serie Ice sream jedna se pouze o přiběch který už jsem dávno dělal jenom sem chtěl tento přiběch poskládal jak jde po sobě od 1 dílu po ten 3 díl co nejdříve tu bude i zaznamenán i díl 4