Kapitola 28 (Ice sream 4) Znova se to děje

1 1 0
                                    

Jeremy:Od minule cesty dodávkou uběhli už několik měsíců a pořad muj neúspěch vidím není to dobra věc. Ale někdy si přeju abychdostal novou šanci na novou cestu za Rodem a tentokrát nebudu ažtak spoléhat na moji smulu dokážu sám sobě vyhraju. Adam: Tak tojsem velmí rad že to říkáš protože máš štěstí Jeremy: o čemto mluvíš a jak dlouho si tu Adam: celkem ne tak dlouho přišel zamnou jeden z policajtu Bob a mam ty předat jisté dukazy o Rodovividěli ho Jeremy: to snad není možné a kde ho viděli. Povídejstejně si myslím že jsi něco četl Adam: dost mně to zajímalo omlouvám se ale přejdu k věci. Rod se objevil na této adrese kdebydlel ten kluk který byl spojen s Rodem velmí dobře Jeremy: todobře vím něco jsem četl a nakonec jsem ho i viděl kdyžspolečně semnou vyskakoval z vozu a co je sním něco o něm dal víšAdam: ten kluk byl Rodem byl unesen Jeremy: Cože jak je to možnéAdam: viděli ho sousedi a nakonec byl zaznamenán dodávkou kdy projížděla na speciální místo. 

Adam:Tak co navrhuješ co budeš dělat Jeremy: starou dobrou klasiku prohledám systém kamer a zjistím všechno co budu potřebovat jestlimně ale omluvíš. Budu muset se vydat na místo činu podívám sejestli se nám něco nezměnilo. Po delší době později: Jeremy: nodobra takže tady je ten dům který nejvíce potřebují to je tendům ze kterým to naposledy skončilo takže asi se zajdu podívatdo toho domu je celkem divní že je otevřen. Zda se že unos dopadltak že ani ten kluk nevěděl čeho je Rod úmyslu ale neboj se jenomtěd potřebuji možnost která by mně někam zavedla takže cesta ksilnici je celkem nejasná ale no tak Rode vždy tu něco necháš anajednou ne někde tu to musí byt takže nakonec to muže byt domě. Potraviny jsou už staré takže unos už nebyl dříve vykonán ale asi měsíc a také dům je v dobrém stavě a na konec něco mamto je super. To je část která byla v deníku vytržena. Tak co tunakonec máme Rodova továrna.

Ice Scream Kompletní sága mého příběhuKde žijí příběhy. Začni objevovat