Minulé kapitole se stalo: Jeremy: Vůbec sem nečekal že tento zimní den se Rod vrátil a unesl nevinou dívku. To sem nemohl nechat tak snadno a tak sem se vydal s Rodem po novích lokaci které mně zavedli někam kde sem to vůbec nechápal. Moje cesta mně zavedla na hřbitov kde byl pohřben otec samotného Roda kam mně moje cesta za vede to stale nechápu.
A Niny: Jeremy: už na nic čekat nebudu tady sem skončil a chyby mně se pouze dostát do tam té uzavřené kaple která je jako vždy pod zámkem musím se Hnát výbušninu a klíček nebude problém no kde sem ještě nebyl zkusím se podívat do vozu jestli mi pomůže lokace na papíře od Roda. A nakonec pomůže ja si pamatují že v lokaci kde byl ten cirkus byli dokonce obchůdky s věcmi a opuštěné domy ve kterých už nikdo nebydlí mužu to tam také prohledat no budu si muset pospíšit aby si mně Rod nevšiml tak snadno sem profesionální detektiv který se nikdy nezdá tak snadno.
Cirkus opuštěna oblast čas 22:00
Jeremy: No dobra konečně sem se někam posunul a doufám že všechno skončím co nejdříve a tak by mě zajímalo kde se co nachází. Po dlouhé době poději: Aha dovolte abych vám řekl co se těd stalo o co sté prošvihli těd sem hledal poslední věci co budu potřebovat a pořad sem nic nenašel ve voze mam konečně všechno co budu potřebovat a tak na mim seznamu zbývá pouze ten dům a doufám že budu mít štěstí . Po chvilce hledaní mam to co potřebují ted je na čase to dokončit mam všechno potřebné vůbec nečekal že to bude tak snadné a že Rod mně vůbec nechytl no ale na druhou stranu sem za všechno rád ted jenom potřebné věci přenesu do vozu a jedu zpět na hřbitov.
ČTEŠ
Ice Scream Kompletní sága mého příběhu
HorrorZdravím ja vás vítám u serie Ice sream jedna se pouze o přiběch který už jsem dávno dělal jenom sem chtěl tento přiběch poskládal jak jde po sobě od 1 dílu po ten 3 díl co nejdříve tu bude i zaznamenán i díl 4