Vypravěč: Tento náš přiběch začínal po asi dvouuch měsících a náš hrdina trávil po těžkém dnu u bazénu když se za ním zastavil jeho dlouho doby kamarád Fred muže té mu říkat Fred nebo Fredy jemu to celkem jedno ale pro tento přiběch se jmenuje Fred no nebudeme se zdržovat na dále úvodem a přenesme se do děju příběhu.
Jeremy: Tak to je celkem skvěle počasí voda je příjemná a dnešní den nemůže byt snad horším Fred: zdravím tě Jeremy jak se máš tento den Jeremy: celkem dobře mám užasnou dovolenou a když mně nikdo nevolá tak mohu relaxovat. Co tě mimochodem ke mně přivedlo protože si tipnu že jsi nepřišel jenom tak Fred: máš celkem pravdu mam jeden připad který se tu táhne několik měsíců a chtěl sem na tento úkol povolat toho pravého tebe abych byl přesný. Jeremy: Tak to je skvělí a o co jde vloupačka vražda nebo něco složitého. Fred: mám několik informaci že byl znová spatřen zmrzlinář Rod byl celkem podivní ale stale nevím co ho přineslo do stejné ulice. Vlastně co vím tak ty ses Rodem viděl na posledy že ano Jeremy: Jo to sem se s ním viděl a litoval sem toho že sem tu holku ne zachránil. Fred: Nesmíš si to tak brát vždy se muže stát zádrhel kdy se něco pokazí ale musíš vědět pouze jedno pořad je tu šance kdy se vrátí tvoje šance ze kterou dokážeš změnit cokoliv. Hele řeknu to takto promyslí si všechno a potom mi dej vědět už musím jít volali mně z centrály že mně potřebuji měj se dobře Jeremy: Díky za veškeré Informace do večera ty dám vědět ještě něco musím zařidit a potom si u vařím oběd na dnešek a zítřek Fred: není to moc předčasné řešit něco co bude zitra Jeremy: Já sem vždy připraven na všechno proto sem skvělí nikdy nezklamu.
ČTEŠ
Ice Scream Kompletní sága mého příběhu
Kinh dịZdravím ja vás vítám u serie Ice sream jedna se pouze o přiběch který už jsem dávno dělal jenom sem chtěl tento přiběch poskládal jak jde po sobě od 1 dílu po ten 3 díl co nejdříve tu bude i zaznamenán i díl 4