~•~•~•~•~•18 [2 część]•~•~•~•~•~

488 32 15
                                    

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
~•~•~•~•~•~•~•Ciąg dalszy..~•~•~•~•~•~•~•~
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

Pov.Oliwia
Obecnie mam 21 lat. Mieszkam z Patrykiem w Krakowie tak jak mówiłam. Jednak jedna rzecz się zmieni w naszym życiu. Przeprowadzimy się z powrotem do Zakopanego. W sumie ciesze się z tego powodu. Dowiedzieliśmy się też ,że nasze ukochane obozy wrócą! Będę mogła zobaczyć znuw te urocze mordki.. nie chcę was za bardzo zanudzać tym co się dzieje i działo więc może zobaczymy się dopiero za miesiąc..

——————-
|1 miech skip|
——————-

A więc tak Mieszkamy u Patryka. Maciek również mieszka z nami ponieważ sprzedał tamten domek. Obozy będą z powrotem już za tydzień. Ogarnęliśmy już wszystko wystarczy się wprowadzić. Co ciekawe to to ,że na obozie będą 3 psy. Każdy z nich będzie przydzielone na tak jakby inne osoby. Będzie:

Doberman- Chitos
Golden Retriver- Bella
Labrador- Roni

Te psy są dlatego ,że niektóre dzieci boją się spać w nocy niewiadomo z jakiej przyczyny , więc w jednym z domków z innej ,,drużyny" będzie inny pies. Jednak ten doberman jest tylko dlatego,że chcieliśmy go tu z Patrykiem. Obeszło by się z dwoma psami ale my musieliśmy sobie coś wymyśleć.

-—————
| 1 tyg skip|
-—————

Jesteśmy już na obozie. Ja z Patrykiem mam przywitać jedną grupę. Dzieci mają się zaprzyjaźnić z tym psem bo każdy z nich będzie z nami niestety tylko przez 2 tyg a pitem pojadą do swoich domków.

-Hejka Maluchy!- krzyknęłam z podekscytowaniem.

-Oliwia! Patryk!- krzykneły dzieci widząc nas.

-No cześć Misiaczki!-powiedział Patryk z uśmiechem. Patryk wytłumaczył zasady jakie będą tym razem. Pokazaliśmy im pieski i inne takie.

-Dobra to jak co roku gramy w prawda czy wyzwanie?-spytał Maciek.

-Tak!- krzykneły dzieci Siedzieliśmy w Altance i zadawaliśmy pytania lub robiliśmy wyzwania. Tak skończył się nas pierwszy dzień kolejnego turnusu obozu...

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

Wiem ,że jest to krótkie ale to nowy rozdział kolejnej części ;)) Jak się podoba?😊

Do następnego!❤️

Żonka Patryczka🥵 Nic więcej!😈

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: May 23, 2021 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Cóż za piękne czasy..Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz