claire's POV.
მანქანას აფორიაქებული ვმართავდი. საჭეზე ხელები ძლიერ მქონდა მოკიდებული და სხეულიც დაძაბული მქონდა. 10 წუთიანი მგზავრობის შემდეგ რაღაც შენობას მივადექი. მისამართო გადავამოწმე, ჰარიმ ნამდვილად ეს მისამართი მომცა. შენობა შევათვალიერე. საკმაოდ დიდი იყო. ვერ ვხვდებოდი რა უნდოდა აქ ჰარის.
გადავწყვუტე შიგნით შევსულიყავი. კიბეს ავუყევი და კარი გავაღე. შენობა გაურემონტებული დამხვა. მალევე ჰარისაც მოვკარი თვალი.
- პატარავ, უკვე მოხვედი?
- ჰარი ეს რა შენობაა, ან აქ რას აკეთებ? ღმერთო, უამრავი კითხვა მაქვს. რატომ გააკეთე ეს?
- კარგი ყველაფერს მალე გაიგებ.
- პირველ რიგში მითხარი რატ მიატოვე კომპანია და შენი აქციები ბიჭებს გადაეცი.
- კომპანია იმიტომ მივატოვე, რომ ეს ადგილი ვიყიდე.
- და ეს რა შუაშია ამასთან?
- მინდა საკუთრი ვიზნესი წამოვიწყო.
-რა?- თან გამიკვირდა და თან გამიხარდა. ვერ მივხვდი ასე უცებ როგორ გადაწყვიტა ამხელა რამ. - ეს როგორ?
- აი ასე. ეს შენობა ვიყიდე. ხვალიდან გარემონტებას დავიწყებ და მალევე კომპანიას გავხსვით.
- თ?
- ხო. მე და შენ. ამ საქმეში შენი დახმარება დამჭირდება.
- და მე როგორ უბდა დაგეხმარო? ხომ იცი რომ უნივერსიტეტშიც კი არ მისწავლია- დანაღვლიანებულმა ვუთხარი. ჰარი ჩემთან მოვიდა და გულში ჩამიკრა. რბილი ტუჩები ჯერ ბაგეებზე შემახო, შემდეგ კი კისერს ჩაუყვა. შემდეგ ყურთან მომიტანა და მითხრა
- ჩვენი კომპანია პირველი იქნება ქვეყანაში. შენი დახმარებით ყველაზე დახვეწილ, მოდურ ტანსაცმელს შევკერავთ.წინადადების დამთავრების შემდეგ ყურის ძირში სველი კოცნა დამიტოვა. გაშეშებული ვიდექი.
- ტანსაცმლის კომპანია?
- მინდა ამიერიდან ახალი ცხოვრება დავიწყოთ, მე და შენ! არ ვიცი რა მოხდა წარსულში, მაგრამ ვეცდები ამაზე ფიქრის საშუალება არ მოგცე. მინდა ბედნიერი იყო ჩემს გვერდით. მინდა ბავშვობის ოცნებები აგისრულო. მიყვარხარ პატარავ!
- ჰარი მე... მე არც კი ვიცი რა ვთქვა...
- არაფერი თქვა.
- მ ი ყ ვ ა რ ხ ა რ !! ყველაზე და ყველაფერზე მეტად მიყვარხარ ჰარი.
YOU ARE READING
Life Is Fierce (Completed)《 H.S》
Fanfictionკლერი წლების შემდეგ სახლში ბრუნდება იმ იმედით, რომ იქ მარტივად ვერ იპოვნიან. მაგრამ შეცდა... ის მას იპოვის... ისტორია ჩახლართული და ინტრიგებით სავსეა. სიყვარული რომელიც მოულოდნელად ჩნდება, რომლის შორის დიდი კედლის აღმართვას ცდილობენ. მაგრამ წა...