Ráno mě vzbudilo otevírání dveří, tak jsem se otočila a byl tam Dr. Waldnich a nějakým mužem s bílými vlasy.
Desítka na pokusy,, řekl Dr. Waldnich a 2 strážníci mě vzali za paže a doslova mě táhli po zemi,,.
Vedli mě do veliké bílé místnosti, tam jsem nikdy nebyla.
Tady jsem nidky nebyla, co tu dělám?!,,. Zeptala jsem se naštvaně,,.
Nikdo neodpověděl, jak originální.
Připoutali mě k lehátku, po chvíli odešli a vrátili se s klukem stejně starým jako já.
Taky ho Připoutali, pak zase odešli a na něčem se domlouvali.Hej? Jak se jmenuješ?,,. Zeptal se onen kluk,,.
Tamara Hopper neboli říkají mi zero nebo Destiny ,,. Odpověděla jsem,,
Já jsem Stanley, ty jsi Hopperová?,,. Zeptal se,,.
Jo jsem,,. Odpověděla jsem,,.
Jeden Hopper už tady je, v dospělém oddělení,,. Oznámil,,.
Já vím, to je můj táta, to je můj důvod proč jsem tady,,. Pověděla jsem,,.
Co je tohle vůbec za pokus?,,. Zeptala jsem se,,.
To kdycbch věděl,,. Odpověděl,,.Po chvíli se vrátily Dr. Waldnich a ještě jeden ale ten nevím jak se jmenuje.
Co s námi chcete udělat?!,,. Zeptala jsem se docela naštvaně,,.
Milá zero, když to chceš vědět tak budiš, toto je pokus na přenášení schopností, z toho kluka přeneseme schopnosti na tebe,,. Odpověděl mi waldnich,,.Radši jsem se dál na nic neptala.
Dali mi a tomu klukovi na hlavu takovou věc z drátů a pak začala nejhorší bolest, mezi námi proudila elektřina.
Začala jsem křičet že to museli slyšet až na druhé straně laboratoře.
Pak už jsem viděla jen tmu.TIMEskip cca 2 hodiny :
Vzbudila jsem se na tom samém lehátku na kterém na mě a tom klukovi dělali pokus.
Podívala jsem se na levou stranu od sebe, ležel tam Stanley bez známky života jen mi ukáply asi dvě slzy a pak jsem si jen povzdechla.Pak ke mě přišel Waldnich a ten druhý vědec.
Vidím že už jsi vzhůru, odveďte ji,,. Přikázal strážců,,.
Jsi zrůda!,,. Zakřičela jsem ještě než se zavřeli dveře,,.Táhli mě po chodbě až do mého "pokoje"
Tam mě hodily, sotva jsem se udržela na nohou, zamotala se mi hlava a už jsem padala když v tom mě Emily podepřela a posadila na postel.Co ti jen udělali,,.povzdechla si Em,,
K-kvůli mě umřel Stanley,,. Řekla jsem a potichu vzlykla, sice jsem ho znala krátce ale bylo mi ho líto,,.
To mi je líto,,. Odpověděla Em,,.Chvíli jsem si odpočinula.
Pak ale otevřeli 2 strážníci, dali mě a Emily pouta proti schopnostím.
Pak nás dotáhli ke dveřím od venku tam nás pustili.Rozhlížela jsem se, po dlouhé době jsem zase viděla přírodu.
(v té laboratoři je už 3 týdny okey?)Pak jsem si vzpomněla na tátu, mám šanci šla jsem za Emily.
Em? Potřebuji aby jsi zabavila stráže,,. Poprosila jsem a Emily jen kývla,,.
Emily šla ke strážcům, začala na ně mluvit dělat hvězdy atd...
A teď k tomu jak jsem šla za tátou.Šla jsem tedy rovně a zahla za roh, spatřila jsem asi 15+ můžu, pracovali, mohli se udřít k smrti.
Pak jsem zaostřila může bez vlasů ale s vousy, podle fotky jsem poznala že je to on, pomalu jsem k němu nakráčela a zaťukala jsem mu na rameno.Otočil mě a řekl.
Co tady děláš holčičko?,,. Zeptal se,,.
To jsem já tati, Tamara,, řekla jsem mu,,.
To není možné, měla jsi laukémii a doktoři řekli že jsi zemřela,,. Odpověděl,,.
O tom si promluvíme potom, nemám moc času, zítra v 17:00 pro tebe přijdu a utečeme,, oznámila jsem mu,,.Obejmul mě a řekl.
Dobře mám dveře 24,,.pověděl,,.
Už musím jít, zítra už budeme spolu,,. Řekla jsem a dotáhla se od něj,,.
Dobře,,. Odpověděl,,.Běžela jsem zpět aby mě nehledalu strážci, ještě jsem tátovi naposledy zamávala a běžela.
Kdyz jsme doběhla tak jsem jen viděla vyčerpanou Emily která seděla a dělala něco aby zabavila stráže, když si mě všimla tak ta mnou došla.
Tak co? Našla jsi ho?,,. Zeptala se,,.
Ano! Díky že jsi je zabavila, a už mám plán na zítřejší Útěk,,. Pošeptala jsem ji plán a ona jen s úsměvem kývla,,.
Ještě ho oznámíme Devoře, Dianě a cassidy,,. Řekla jsem ji,,.Chvíli jsme ještě seděli v trávě a užívali si čistý vzduch ale museli ji vyrušit strážci.
Všechny nástup!,,. Zakřičel jeden,,.
Všechny jsme se seřadily, přepočítali a dali zpátky do našich "pokojů"
S Emily jsme si jen lehli a šli spát.
Dobrou Emily,,. Řekla jsem potichu,,.
Dobrou taro,,. Odpověděla,,.____________
Heyyyyyy hola hola Týna voláá a je tu s novou kapitolou. 😂
Konečně jste se dočkali setkání s Hopperem💖
(°👃🏻°)👂🏻
Příště už tam bude celá parta a bude aj dramaa😂!
Zatím
Paaaa paaaaa! 🤚💖
ČTEŠ
Desítka "zero" Neboli Tamara [ST]
Random"Desítka" zero" v Hawkins ? " Co se stane když se desítka neboli Nula přestěhuje do Hawkins. To se dozvíš až si to přečteš.