Ráno mě vzbudila Kali tím že se musíme připravit a domluvit.
Tak jsem tedy vstala, vzala si na sebe tmavé džíny, černé triko a přes to černý kabát.
Taro, konečně jsi tady, pojď sem děláme na další misi,,. Prohlásila Kali,,.
Přešla jsem ke stolu a podívala se na stůl ale byl prázdný.
Pojď něco ti ukážem,,. Řekla Kali a někam mě vedli,,.
Vzali mě do nějaké tmavé místnosti.
Byly tu papíry na zdech a na nich ženy či muži.Kdo jsou ty lidi?,,. Zeptám se,,.
To jsou pracovníci pro Hawkins Lab, všichni co se dívali jak trpíme ale nic neudělali,,. Odpověděla trochu smutně Kali,,.
Proč jsou na některých červené křížky?,,. Zeptám se zas,,.
To jsou ti které už jsme vyřídíly,,. Odpověděla Kali,,.
Jakože zabili?,,. Řeknu trochu vyděšeně,,.
Ano, někteří,,. Usměje se Kali,,.Nevím co jí na tom přijde k smíchu, mě Teda nic sadistka.
Poznáváš někoho z těch lidí?,,. Zeptá se Kali,,.
Porozhlédnu se, nechci říct nikoho ale to by mi Kali nevěřila.
Všimla jsem si ženy s dlouhými hnědými vlasy a brýlemi.Tahle, tq mi přikazovala zabíjet,,.ukázala sem na ženu,,.
Rosalia Thompson, v 5 vyrážíme,,. Přikázala Kali,,.Blížila se 5 hodina a já byla více a více nervózní.
Vyrážíme,,. Přišla zamnou Mick,,.
Jasně,,. Vstala jsem a šla dolů,,.Vyšli jsme ven a Axel strhl plachtu z dodávky.
Ještě se stavíme někde na benzínce,,. Řekl Axel,,.
Po chvíli jsme zastavily u nějaké benzínky, Kali si vzala zbraň a já jen vykulila oči, všichni si nasadily masky a já jen koukala.
Ještě masku pro Destiny,,. Řekla dottie,,.
Vybrali mi masku nějakého mimina nebo co to bylo.
Vyšli jsme z dodávky a šli do krámku.
Kali šla k zachodům a pak přešla k muži za pultem.
Pane? Myslím že vám vytekl záchod,,. Zalhala mu Kali,,.
Cože? Jen to ne,,. Řekl muž a běžel k záchodu,,.Axel dveře zatarasil aby je neotevřel.
Tím začala naše akce.
Axel vzal malou tašku a házel do ní peníze z kasy.
Ostatní brali jídlo a pití, dottie si vzala i jedny brýle.
Já jsem se okamžitě rozběhla mrazáku, byly tam Eggo's.
Čapla jsem 4 krabičky a ještě 2 sendviče pak jsem si vzala vodu a běžela to hodit do dodávky.Axel začal tankovat co to šlo a ostatní byly ještě v krámku.
Muž ale dveře naneštěstí rozrazil.
Nevím kde vzal pistol ale namířil na Kali.Klid pane a nic se vám nestane,,. Začala ho uklidňovat Kali,,.
Nejste ozbrojeni nemáte mi jak ublížit,,. Řekl muž,,.
Nejsme ozbrojeni ale máme ji,,. Ukázala na mě dottie,,.
Hah a jak mi ublíží malá holka?,,. Uchehtl se muž,,.
Takhle, teď taro,,. Řekla Kali,,.Odhodila jsem ho zpátky do místnosti tam odkud vyrazil dveře.
Rychle jsme vyběhli ven a odjeli.
A teď za mužem co nám ublížoval.Dojeli jsme asi po 20 minutách.
Jsme tady,,. Prohlásil Axel,,.
Přípravná?,,. Zeptala se Kali,,.
.... Ano,,. Odpověděla jsem po chvíli,,.Vystoupily jsme a nasadili si masky.
Axel porichu otevřel dveře, a my vešli.
Žena zrovna něco vařila tak Kali zakašlala.Aaa přejete si?,,. Zeptala se,,.
Vy si nás nepamatujete?,,. Zeptala se Kali a sundala si masku,,.
A osmička,,. Usmála se,,.
Po chvíli jsem si sundala masku i já.
A... Desítka nebo mám říct... Zero?,,. Usmála se znovu,,.
Přišli jsme se pomstít,,. Prohlásila Kali,,.
Ale osmičko, tvoje schopnosti nikdy nebyly určeny k zabíjení,,. Řekla Rosalia,,.
Já ne a Tamara jo,,. Usmála se na mě Kali,,.
Hah, ta svoje schopnosti nikdy neuměla ovládat,,. Uchechtla se Rosalia,,.Naštvala jsem se a přiškrtila jí.
Výborně Destiny, dej jí co proto. Ona ti způsobilá hnusné dětství! Zabij?,,. Říkal mi Kali,,.
Než jsem se nadála, doktorka ležela na zemi a nehybně ležela.Jedem destiny,,.řekla Kali,,.
Sedli jsme do dodávky a jeli zpět do baráku, hned jak jsme dojeli jsem popadla svoje Eggo's a pití a ty sendviče a odešla do pokoje který patří Kali ale teď tady spím já.
Cítila jsem se hrozně, jako monstrum! Však pochopte, zabít člověka je hnusné, ale Kali na tom trvala.
Už takhle dál nemůžu. Sedla jsem si a začala přemýšlet.Mezitím v Hawkins u celé party :
Z pohledu max :
Seděli jsme u Mikea ve sklepě já, Will, lucas, Dustin, El, nancy, jonathan, Steve a Robin.
Je to tvoje chyba že je Tamara pryč miku!,,. Prohlásil Will,,.
Moje?! Proč jako moje?!,,. Zeptal se naštvaně Mike,,.
Kdyby jsi se nelíbal s Eleven tak by tu tara byla, Ano Mikeu tara vás viděla,,. Vychrlil Will,,.
Cože?!,,. Vykřikla jsem,,.
Počkej! Počkej! Já se s El nelíbal, to musel být omyl s El jsme jen přátelé,,. Ujistil ho Mike,,.
Co ti řekla Tamara než zmizela?,,. Zeptala jsem se,,.Will nám řekl všechno co mu tara večer než odjela řekla.
Co když se jí něco dostalo do hlavy a řeklo jí to že se El a Mike líbali aby jí to dostalo z Hawkins?,,. Zeptala jsem se,,.
Max jsi dobrá, může to být pravda ale kdybychom tak věděli co,,. Řekl mike,,.Seděli jsme a přemýšleli.
Po chvílí si Will sáhl na krk všichni na něj upřeli pohled.Děje se něco?,,. Zeptal se jonathan Willa,,.
On-on je tady! Přesně jak říkala Tamara když mluvila s billym,,. Prohlásil Will,,.
Doprdele!,,. Řekl Dustin,,.
Co je?!,,. Zařval Steve,,.
Co-co je to za tím oknem?!,,. Vyhrkl Dustin,,.
To je Demogorgon?,,. Zeptala se Nancy,,.
Jo ale to nebude jen jeden,, prohlásil Will,,.Po chvíli se prohnalo asi 7 Demogorgonů, lehli jsme si k zemi a zhasli, všichni jsme se namáčkli do rohu a byly v potichu.
Dnes tu asi přespíte,,. Pověděl Mike,,.
Dnes v noci už ven nevyjdu řekl Steve,,.
El musíš to říct taře,,. Prohlásila jsem,,.
Potřebuji šátek,,. Řekla El,,.Vzala jsem si šátek a zavázala oči a pak už se objevila ve voidu.
Pohled Tamary/Destiny /zero:
Ležela jsem v posteli a jedla první krabičku Eggo's ale objevila jsem se ve voidu, trochu mi to připomělo den jak jsem viděla Mika a El.
Taro,,. Ozvalo se zamnou,,.
Otočila jsem se a uviděla El.
Ahoj El,,. Pozdravila jsem,,.
Nech si to prosím vysvětlit,,. Poprosila El,,.
Mluv,,. Pokynula jsem,,.El mi vysvětlila ten Void a pak i tu věc.
Takže ta věc je v Hawkins?,,. Zeptala jsem se,,
Ano,,. Odpověděla El,,.
Prosím vrať se a pomoc nám,,. Poprosil El,,.
V tu chvíli jsem zmizela ve Voidu.A teď jsem se rozhodla že se vrátím do Hawkins.
Vzala jsem tašku a dala do ní oblečení a nechala si oblečení na sobě akorát jsem si sundala si kabát a šla spát pojedu až zítra.___________________💍
Čauky🤚🏻 omlouvám se že nic nevychází ale to se napraví💕. Zatím papa moje lásky 🤚🏻💍💜💕
ČTEŠ
Desítka "zero" Neboli Tamara [ST]
Random"Desítka" zero" v Hawkins ? " Co se stane když se desítka neboli Nula přestěhuje do Hawkins. To se dozvíš až si to přečteš.