Probudila jsem se s bolestí celého člověka. Objevila jsem se v mojí posteli. Vstala jsem a šla do kuchyně.
A-ahoj tati,,. Pozdravím Hoppera,,.
Konečně jsi vzhůru!,,. Drtí mě v objetí,,.
Zas tak dlouho jsem nespala ne?,,. Uchechtnu se,,.
Ale jo spala, 2 měsíce,,. Oznámí a vaří dál,,.
Cože... No ty vole!,,. Chytím se za čelo,,.
Pozor na jazyk,,. Dává jídlo na talíř,,.
Kde je El?,,. Zeptám se,,.
Zatím bydlí u Joyce, když jsi spala myslel jsem si že umřeš , byl jsem vystresovaný a nespal jsem takže bylo lepší abych byl sám,,. Pronesl,,
Aha... Tak já půjdu za Mikem,,. Jdu ke dveřím,,.
Ne! Teď nemůžeš, musíš odpočívat a teď.... Když se ti stalo to co se stalo,,. Znervózní,,.
Aha tak... Fajn,,. Řekla jsem a chtěla si prohrábnout vlasy ale...,,.
Kde mám sakra vlasy?,,. Vyjeknu,,.
Našel jsem tě jen s takhle krátkými vlasy, nic si z toho nedělej dorostou,,. Povzbudí mě Hopper a pohladí mě po mých už hodně krátkých vlnitých vlasech,,.Začali jsme jíst a Hopper po chvíli promluvil.
Víš že vypadáš jako kdysi El,,. Prohlásí,,.
Vážně?,,. Udivím se,,.
Jo ale s blonďatými vlasy a modrými očkami,,. Usměje se,,.
Ale já nejsem blond!,,. Zakřením se,,. Dobře tak špinavá blond stačí? Měla by jsi se jít vyspat,,.Přeskočíme o 176 dní v před :
Jako každé ráno jsem vstala nasnídala se a pak odešel Hopper a zase byla nuda.
Za tu dobu co jsem doma jsem se naučila tak trochu číst, ale jediná zábava je asi televize nebo deskové hry s Hopperem když má čas.
Ale ještě něco se dá poslouchat, každý den máme na záznamníku zprávy buď od Mika nebo od celé party ale jsou pro mě.
Takže co udělám každé ráno?
Hopper odejde a já si jdu hned poslechnout vzkazy a dnes není výjimka.Ahoj tamaro, dnes je to přesně 176 dní od tvé smrti. Ale my všichni věříme že jsi živá. Přece nemůžeš umřít takhle brzo, všem je nám smutno!
Tady max, jestli mě slyšíš chci ti jen říct že tě mám ráda my všichni.
Kdybych měla superchopnost udělala bych aby jsi žila.
Ahoj.Takhle to obvykle začíná nebo končí.
To je vzkaz od celé party.
Ale počkat?.... Je tu ještě jeden vzkaz.Ahoj Hoppere tady Joyce, vím že jsi pořád tak nějak ve stresu ale ráda bych se zastavila takže přijedu tak ve....12?
Pojedu sama děti jsou zase u Wheelerů víš jak tím teď prochází hlavně El a Mike.
Zatím ahoj.A doprdele! Přijede Joyce jsem v kekelu. Okamžitě zavolat hopperovi (wauu to by mě asi nenapadlo)
Teď ne mozku! Ano trpím samomluvou.Ahoj tati!
Čau, děje se něco?
Jo děje, Joyce chce přijet ve 12:00.
Ou aha... Hned jsem tam.
Fajn zatím ahoj.
Zavěsím.
**
Musíš se schovat,,. Řekne Hopper,,.
Do mého pokoje tam by asi bezdůvodně nešla,,. Uvědomím si,.
Fajn tak běž... Za chvíli je tady,,.rekne Hopp,,.
Sedla jsem si v pokoji na postel a dívala se z okna.
Nakonec jsem si lehla a přemýšlela nad různýma věcma co třeba dělá max nebo... El?
Ale pak jsem uslyšela přijíždějící auto...Joyce je tady.Ahoj jimme,,. Pozdraví Joyce Hoppera,,.
Vím že se cizí rozhovory neposlouchají ale já musím.
Ahoj Joyce,,. Pozdraví jí nazpět,,.
Jak se máš?,,. Zeptá se Joyce,,.
Už je to lepší,,. Řekne,,.
Jak to snášejí děti?,,. Dodá otázkou Hopp,,.
Popravdě... Jsou pořád spolu, nejvíce to asi trhá Mikea,,. Odpoví popravdě Joyce,,.
A to jsi se jenom přijela zeptat jak se mám?,,. Zeptá se Hopp,.
El teď chybí ještě jedny kalhoty asi budou v jejím pokoji,,. Uviděla jsem klíčovkou jak jde Joyce do Eliina pokoje,,
Tady nejsou možná budou v pokoji u Tamary prej si je minule půjčovala řekla mi El,,. a vydala se do mého pokoje,,.
Co teď? Co teď?!
Počkej tam nechoď.... Pozdě,,. Vyjekl Hopper,,.Joyce si mě všimla a totálně ztuhla.
Co to-jaktože --já to nechápu! Co se tady děje?,,. Zamračí se Joyce,,.
Já ti to vysvětlím jen buď v klidu,,. Řekne v klidu Hopp,,.
Jak mám být v klidu když před sebou vidím dívku která má Být mrtvá! Jsem ráda žiješ ale jak to?!,,. Zeptá se rozrušeně,,.**
Když ji Hopper všechno vysvětlil tak to docela dost dlouho trvalo.
Tohle jse stejný jako s El, taky u tebe byla dlouho zavřená,,. Ozve se po dlouhé době Joyce,,.
Je to vtipné,,. Usměje se hopp,,.
Ale měl bys to těm dětem říct, už tak jsou dost na dně,,. Promluví Joyce,,.
Teď tam není bezpečno,,. Prohlásí Hopper,,
Myslíš ze když otevřeli znovu tu laboratoř tak....,, zasekne se Joyce,,
Nikdy nevíme kdy zase muže vylézt ven nějaká ta příšera, proto je lepší ji schovat,, podívá se na mě hopp,,
Všichni mi chybí,, zesmutním,,
Brzy je uvidíš ale... Musíš ještě pár dní vydržet,, usměje se hopp,,
Půjdu si lehnout jsem unavená, moc jsem nenaspala,, schválně zívnu q jdu do pokoje,,Kde je ten šátek sakra! Zanadávám si v hlavě.
Dávala jsem ho.... Pod kalhoty! To jsem vážně tak pitomá.
Vím ze bych to neměla dělat ale musím je vidět.
Ubírá mi to hodně síly od té doby co jsem zneškodnila Brennera.
Mám potřebu je sledovat každý den.
Nasadím si šátek a snažím se soustředit.
Povede se.Taky na ní pořád myslíte?,, zeptá se will party,,
Jak by ne?,, ozve se Mike,,
Mikeu my víme že to snášíš nejhůř, ale my to prožíváme taky byla to moje nejlepší kamarádka, Eliina sestra. Prostě nám všem chybí,, promluví max,,
Musíme se stím smířit,, řekne Dustin,,Oni přestávají věřit ze žiju, tohle se nesmí stát.
Co jsem ti říkal o používání těch schopností,, prohlásil Hopper jak mě s Joyce viděli,,
Já vím ale já je musela vidět,, obhajuji se,,
Musím znovu do práce, volali že mají případ, žádný kraviny,,napomene mě hopp,,
Jasně neboj,, obejmu hoppa a Joyce,,
Bylo by hezké kdyby jste spolu chodili,, dodám a lehnu si do postele,,
Oba vykuleně koukají ale pak se vydají pryč.Na chvíli si můžu lehnout.
_________________________😳❤️
Cuss...tak jsem tu s další kapitolou, tento příběh pomalu ukončuji a píšu nový<3.
Ale chci se zeptat měla by být Scarlett (jméno postavy) s Willem nebo Mikem? Potřebuji ti vědět klidně to napište do chatu. <3💍💕
ČTEŠ
Desítka "zero" Neboli Tamara [ST]
De Todo"Desítka" zero" v Hawkins ? " Co se stane když se desítka neboli Nula přestěhuje do Hawkins. To se dozvíš až si to přečteš.