⚠️Proč Nebyly Kapitoly?!! ⚠️

25 3 6
                                    

⚠️Vysvětlení proč nebyly kapitoly⚠️

Ahoj lidi, tady je vysvětlení.

Prostě... V září na naší školu přišel nový kluk a mě už se od začátku líbil.
Po třech dnech jsme se zkamaradily a chodili i s jeho kámošem ven a do školy vždycky když jel autobusem.
Bydlel totiž 8 km ode mě.
Asi po týdnu (odhaduji)... Jsme spolu začali chodit.
Byl to zase skvělý pocit někoho milovat a cítit zase že někdo miluje vás (kromě rodiny).
Měla jsem kluka po dlouhé době takže to byl pro mě jakoby nový pocit.
Kamarádky říkali že se mu na něm něco nezdá, ale já byla moc zaslepená láskou že jsem je neposlouchala.
Milovala jsem ho a jak!
Byly jsme spolu sotva 14 dní a napsal mi jednoduše "konec"
Moc mě to ranilo, probrečela jsem každou noc.
Měla jsem úplně napuchlý obličej z toho breku tak jsem to vždy zamaskovala.
Někdo mu o mě něco nakecal a on byl moc naivní.
U mě nidky nidko nepozná když jsem smutná, vždy se usmívám buď doopravdy nebo Falešně a to nidko nepozná.
Rozešli jsme se v říjnu.
Pak jsem se tak nějak srovnala ale pořád mi chyběl.
Pak jsem si ale všimla že má v biu nějaké jméno.
ON ZAČAL CHODIT S MOU OBŘÍ NEPŘÍTELKYŇÍ! Ale ta nás považovala za nějaké "BFF".
Bylo to pro mě hrozný a pořád je.
Když jsem s ním a naším společným kámošem venku tak... Mě bolí předstírat že jsem pořád šťastná a být jeho kamarádka.

A to je tab důvod :/
Tento příběh budu ukončovat a píšu jiný "Six is Mix"
Snad ten příběh nebude moc cringe.
Zatím papá 💍<3<3<3🦖

Desítka &quot;zero&quot; Neboli Tamara [ST] Kde žijí příběhy. Začni objevovat