Jedu ke......... Kali!
Jedu ke kali._______________________
Běžela jsem lesem mezi stromy, a najednou jsem do jednoho stromu narazila. Spadla jsem na zadek a chytla se za nos, tekla mi z něj krev. Vytáhla jsem kapesník a začala utírat krev z nosu.
Zvedla jsem se a utíkala dál, běžela jsem kolem Castle Byers. Zastavila jsem se a vzpomněla jsem jak mi ho Will poprvé ukázal, Usmála jsem se a najednou uslyšela.
Taro? Co tu děláš tak večer?,,. Zeptal se Will,,.
Pomalu jsem se otočila, a začala panikařit co řeknu.
A co tu děláš ty?,,. Zeptala jsem se Willa a nervózně jsem se Usmála,,.
Já tady opravuji Castle Byers, byla Bouřka a trochu to pobyla,,. Řekl,,.tak co tu děláš?,,. Dodal Will,,.
Já.... Se šla projít,,. Odpověděla jsem nervózně,,.
Will se na mě divně podíval.
Nevěřím ti, řekni mi pravdu, co se stalo?,,.zeptal se,,.
Podívala jsem se a řekla mi co se stalo teď večer.
A kam Teda jdeš?,,. Zeptal se,,.
Já... Jedu do Chicaga za kali, mou sestrou,,. Řekla jsem,,.
Slib mi že se vrátíš brzy moje nejlepší kamarádko!,,. Zvážněl Will,,.
Slibuji můj nejlepší kamaráde! ,,. Obejmula jsem ho a dala mu KAMARÁDSKOU! pusu na tvář,,.Odtáhla jsem se z willowa objetí a utíkala zase na autobusovou zastávku.
Timeskip 13 minut :
Sedím v autobuse do Chicaga a koukám z okna.
Budou mi chybět, ale já musím na chvíli vypadnout. Za to co mi Mike a El udělali, snad to max a ostatní pochopí.Po 3 hodinách :
Dorazila jsem do města jménem Chicago.
Vystoupila jsem a rozhlížela, v tak velkém městě jsem nikdy nebyla.
Bylo něco po 10 hodině večer a já se procházím po městě. Prošla jsem kolem policistů a ty si mě jen prohlédli a koukali jinam.
Šla jsem kolem hodně špinavých lidí asi bezdomovců.Vytáhl jsem mojí a kaliinu fotku kde jsme na ni my 2 to Kali bylo asi 15 a mě 10.
Ehm....dobrý den, neviděl jste tu tuhle dívku?,,. Zeptala jsem se a ukázala na dívku s tmavší pletí,,.
Muž se lekl a utekl, nezdvořák.
Stála jsem před vysokou budovou která měla pár rozbitých oken, ale pořád držela!
Vzala jsem fotku a šla do budovy.
Vešla jsem, byla tady špína a hodně prachu, uviděla jsem schodiště tak jsem k němu namířila.
Šla jsem po schodech nahoru a uslyšela hlasy, přidala jsem do kroku.
Vylezla jsem nahoru a opatrně jsem se podívala. Byly tam lidi, pomalu jsem šlápla na schod a on zavrzali "sakra" šeptla jsem si pro sebe.Najednou jsem byla ve vzduchu, někdo mě držel ve vzduchu, byl to nějaký chlap s šílenými vlasy?
Pusť mě! Nechte mě naštvat!,,. Zamračila jsem se,,.
Co by mi tak Malej prcek udělal?,,. Zasmála se,,.
Co tu chceš, nejsi malá se takhle potulovat po městě?,,. Zeptala se holka s afro vlasy,,.
Hledám svou sestru!,,.řekla jsem a ten kluk mě pustil,,.
To už tu bylo,,. Zvolal ten kluk,,.Dívka s blond vlasy mi vzala z ruky fotku mě a Kali, podívala se na ni a řekla.
Kde jsi to vzala?,,. Zeptala se,,.
To jsem já a moje sestra,,. Odpověděla jsem,,.
Zavole-,,. Chtěla něco říct ale někdo ji přerušil,,.
Co se ti děje?,,. Zeptala se dívka s tmavší pletí,,.Řekla a sešla po schodech dolů.
Tvrdí že je tvá sestra jako minule eleven, měla tohle,,. Podala ji to dívka s afro vlasy,,.
Kde jsi to vzala?,,. Zeptala se dívka a dívala se na fotku a pak na mě,,.
Z laboratoře,,. Odpověděla jsem a vzala si fotku zpět,,.
Ukaž mi ruku,, podívala se mi do očí,,.Podala jsem ji ruku a ona vyhnula můj rukáv. Přejela po mém tetování 010.
Pak se ale podívala níže na ruku.Co je tohle?,,. Zeptala se,,.
Podívala jsem se a byla tam jizva, bylo tam 000, když mi odstraňovali tetování tak mi tam zůstalo tohle.
To je na dlouho,, řekla jsem a vzala si její ruku,,.
Vyhrnula jsem rukáv a měla tam číslo 008.
Takže jsi moje sestra,,. Pověděla jsem,,.
Ano,,. Odpověděla,,.
Kdo jsou ty lidi?,,.zeptala jsem se,,.
Tohle je Axel, Dottie, Mick a Funshine,,.představila je Kali,,.
Já jsem Tamara,,. Řekla jsem,,.Kali ke mě přišla a řekla.
Půjdeme nahoru si promluvit,,. Řekla a vedla mě nahoru,,.
___________________🍉
Tak jste se konečně dočkali nové kapitoly! 💜 Omlouvám se že teď moc nevychází, ale jsou prázdniny tak si užíván tepla a kamarádů. Nestíhám psát ale už půjdu psát hned další takže, Papa, snad se líbí 💜
ČTEŠ
Desítka "zero" Neboli Tamara [ST]
Random"Desítka" zero" v Hawkins ? " Co se stane když se desítka neboli Nula přestěhuje do Hawkins. To se dozvíš až si to přečteš.