Chapter 16: Útěk

40 6 1
                                    

Vzbudila jsem se a Will ještě spal.
Rozhlédla jsem se kolem sebe a byl tu obří nepořádek, musíme to uklidit než přijde Joyce nebo jonathan. Rozhodla jsem se vzbudit Willa.

Wille, vstávej!,,. Řekla jsem a začala s ním mírně třást,,.
Nech mě spát!,,. Řekl,,.
Tak-to-teda-NE!,,. Vysvětlila jsem mu,,.

Stáhla jsem z Willa deku kterou byl přykryt. Will se na mě zamračil natož jsem se mu vysmála.

Za tohle mi uděláš snídani,,. Pověděl mi Will,,.
Já udělám snídani a ty to tady uklidíš,,. Oznámila jsem,,.

Šla jsem do kuchyně a vzala pánev, zapla jsem sporák a na něj jsem dala pánev s olejem. Po chvíli už jsem měla uděláno 6 lívanců, každému jsem dala 3. Vzala jsem jahodový džem a namazala s ním palačinky a ještě jsem přidala šlehačku.

Wille! Jídlo!,,. Zakřičela jsem,,.

Will tady byl během 3 sekund, dala jsem mu talíř s jídlem a pustili jsme se do jídla.

Když jsme dojedli tak jsem umyla talíře a šla si zabalit věci.

Oblékla jsem si své oblíbené bílé tričko, zrovna jsem šla po chodbě tak na mě Will vybafl.

Williame Byersi! Já tě asi vykuchám!,,. Zakřičela jsem,,.
Promiň, hlavně buď v klidu ,,. Řekl v klidu,,.

Začali jsme se řechnit jako koňové a nakonec jsme usoudili že už bychom měli jít k mikeovi

________-________

S Willem v patách jsme dojeli k mikovi před dům.

Ahoj,,. Pozdravila jsem mika a dala mu letmou pusu,,.
Ahoj tam,,. Pozdravil nazpět,,.

El si mě chvíli prohlížela a pak řekla.

Ty jsi brečela, máš nějaké rudé oči ?,,. Zeptala se El,,.
No víš já jsem šla po chodbě když v tom na mě Will vybafl, začali jsme se smát a mě z toho začali slzet oči ,,. Uchechtla jsem se,,.

__________-_________

Venku jsme byly poměrně dlouho ale už byl čas jít domů.

Ja už půjdu,,. Oznámila jsem,,.
Tak ahoj,,. Prohlásil mike a dal mi pusu,,.

Šla jsem pomalu domů, když jsem dorazila hopp seděl u televize.

Ahoj tati,,. Pozdravila jsem,,.
Nazdar,,. Pozdravil ale pořád koukal na TV,,.

Půjdu si lehnout jo?,,. Oznámila jsem hoppovi,,.
Dobrou,,. Řekl hopp,,.

_______-_______

Ležela jsem na posteli pod dekou a usínala ale najednou jakoby se semnou propadla postel a pak i zem.

Co to-!??,,. Řekla jsem si až pak jsem si vsimla že jsem ve voidu a v dálce něco vidím,,.

Vstala jsem z postele a na nohách už jsem cítila vodu z Voidu.

Šla jsem blíž a uviděla jak Mike políbil nějakou dívku....... Byla to El.

Můj kluk a moje sestra zároveň nejlepší kamarádka.

Jak jste mohli?!,,. Špitla jsem a začala vzlykat,,.

Začala jsem kopat do vody, Klekla jsem si na kolena a začala dávat pěstí do Vody z voidu.

Začala jsem křičet když v tom jsem se zase ocitla v mém pokoji.

Sedla jsem si v posteli do rohu a začala přemýšlet, ale vyrušil mě Hopper co rozrazil dveře.

Volali mi ze stanice, musím tak rychle jet. Zvládneš to tady sama, zítra už tu bude i El,,. Prohlásil Hopp,,.
Neboj se zvládnu, a na El se už těším,,. Falešně jsem se Usmála,,.

Hopper už je půl hodiny pryč a já si balím věci. Ano uhádly jste správně, utíkám z domu. Jen kvůli El a mikovi, jak mi to mohli udělat?! Už vím kam jedu!

Jedu ke.......

__________________

Dlouho nevyšla kapča, bylo málo času a já neměla moc nápadů 💖snad není tak krátká 💞
Snad se líbí, užívejte prázdniny ☀️
Já dnes měla vysvědčení a učitelka nám upekla Dort 💞😂snad máte dobré známky 💜 ahooooj příště!!! 💋💋💋

Desítka "zero" Neboli Tamara [ST] Kde žijí příběhy. Začni objevovat