Ráno :
Zlatíčko, vstávej, jdeš do školy!,,. Budila mě mamka,,.
Jojo, už jsem vzhůru,,. Odpověděla jsem a pomalu otevírala oči,,.
Až se oblečeš, tak přijď na snídani,,. Oznámila mamka,,.
Jojo,,. Odpověděla jsem,,.Hned co mamka odešla jsem vylezla z postele Oblékla si kalhoty žluté tričko a oranžovou pláštěnku protože pršelo.
°
°
Po snídani jsem mohla ject do školy, na neštěstí jsem musela ject z ThomasemTak ahoj, a užijte si to,,. Prohlásila mamka když už jsme odcházeli,,.
°
°
V autě :To co jsi řekla včera, takhle drzá už nebudeš!,,. Řekl thom,,.
A kdyby jo tak co?,,. Odhodlala jsem se,,.
Tak se stane to co minule!,,. Řekl,,.
Nenávidím tě!,,. Vzlykla jsem,,.
Nebul ty kryso!,,. Zakřičel v autě,,.
°
°
Chtěl mě chytit za ruku ale já rychle vstoupila z auta
Thomas však vystoupil a šel zamnouNeřekl jsem ti aby jsi vystoupila!,,. Zakřičel a už se napřahoval že mi dá facku ale nic,,.
Pohled Steve :
Bavil jsem se s dustinem a jeho kamarádama když jsem si všiml hňehovlasého kluka ve věku jako já jak se napřahuje na dívku s krátkými blond vlasy a modrými očmi byla ve věku jako Dustin, šel jsem k nim a chytl mu ruku
Pohled Tamary neboli Destiny :
Čekala jsem na ránu která měla přistát na mém obličeji
Ale nic, otevřela jsem oči a všimla jsem si hňehovlasého kluka jak drží ruku mého bratra, po chvíli domluvilNení ti trapný, mlátit mladší holky?,,. Promluvil hnědovlasý kluk,,.
Thomas odešel a já přistoupila ke klukovi který mi zachránil tvář
Děkuji moc!,,. Poděkovala jsem klukovi a vřele se Usmála,,.
Není zač, jsem Steve Harrington,,. Řekl,,.
Jsem Tamara Greenová, nevím jak ti poděkovat za to že jsi mi zachránil tvář,,. Začala jsem přemýšlet,,.
Můžeš přijít do scoops ahoy na naší zmrzku,,. Usmál se,,
Chtěla bych bratra jako ty,,. Řekla jsem upřímně,,.
Taky bych chtěl ségru! Hele už budu muset jít,,. Prohlásil,,.
Tak ahoj,,. Naposledy jsem ho obejmula,,.
Ahoj,,. Obejmutí mi vřele vrátil,,.
°
°
Hledala jsem třídu 17, nakonec se mi poštěstilo a našla jsem to, zaklepala jsem a ozvalo se ", dále," tak jsem usoudila že to byla učitelka tak jsem vešlaDobrý den, omluvám se že jsem přišla pozdě ale jsem tu nová a teď jsem našla vaší třídu,,. Pověděla jsem nervózně,,.
To je v pohodě, tak se nám představ,,. Odpověděla mi učitelka,,.Toho jsem se bála, nenávidím představování
Dobře.... Jmenuji se Tamara Greenová, je mi 15 let a jsem z Phoenixu,,. Řekla jsem,,.
Dobře posaď se támhle do předposlední lavice k oknu,,. Řekla a ukázala na místo, ,.Sedla jsem si do lavice a učitelka začala se svým dlouhým a nudným výkladem. Snažila jsem se dávat pozor ale nešlo to.
Po chvíli na mě promluvila Teda spíše šeptla zrzavá dívka vedle mě
Ahoj jsem max,,. Špitla max,,.
Já tara ale to už asi víš,,. Špitla jsem nazpět,,.~ ~ ~ ~ ~ ~
Takhle jsme se zkamarádily
Celý den jsem se bavila jen s max
Nakonec přišel konec školy a já šla před školu čekat na Thomase
°
Čekala jsem půl hodiny ale nepřišel, tak jsem usoudila že je někde s nějakou holkouTo si snad dělá p*del! On mě tu nechal, no co jsem mohla čekat!,,. Zakřičela jsem na celé kolo, ještě že tam nikdo není,,.
Tak jsem vyrazila pěšky když to mám asi 2,5 km? Tak nějak, po cestě jsem si pro sebe něco mumlala když jsem uslyšela jak zamnou někdo jede
Otočila jsem se a jeli tam 4 kluci a MAX?!
Šla jsem dál a nevšímala jsem si jich a šla dál
Najednou u mě zastavilyAhoj taro, proč jdeš pěšky?,,. Zeptala se max Slezla z kola a sáhla mi na rameno,,.
Můj bratr mi ujel, předpokládám že s nějakou holkou,,. Odpověděla jsem,,.
Ou, a nechceš svést?,,. Zeptal se Mike,,.
Vážně?,,. Zeptala jsem se,,.
Jasně!,,. Odpověděl mi Mike,,.
Díky moc,,. Řekla jsem,,.Sedla jsem si za mika a odvezli mě domů, zjistila jsem že Mike bydlí kousek ode mě
Tak ahoj parto!,,. Prohlásila jsem,,.
Ahoj,,. Odpověděli mi všichni,,.
°
°
Vešla jsem domů a hned přišla mamkaKde máš bratra?,,. Zeptala se,,.
Ujel mi, asi s nějakou holkou,,. Odpověděla jsem,,.
Počkej až přijede! To bude randál,,. Oznámila mamka,,.
°
°
Zalezla jsem do pokoje udělala úkoly a pak si šla lehnout.
Když sem usínala tak přišel Thomas a Mamka ho seřvala, pak už jsem klidně spala....^_^____________________🌸
Snad se zatím líbí 🌸 jestli se vám líbí tak do komentáře napište(🌸☀️)
Abych věděla ❤️
ČTEŠ
Desítka "zero" Neboli Tamara [ST]
De Todo"Desítka" zero" v Hawkins ? " Co se stane když se desítka neboli Nula přestěhuje do Hawkins. To se dozvíš až si to přečteš.