S Kali jsme vyšli na střechu zničené budovy.
Sedli jsme si každá na jednu z beden a bylo ticho, ale Kali ho po chvíli prolomila.Tak... Co tu hledáš? Proč jsi přišla?,,. Zeptala se,,.
Odvrátila jsem pohled ze země a podívala se na svítící město.To El a Mike,,.odpověděla jsem a podívala se na moje boty,,.
Co se stalo?,,. Zeptala se,,.
Začala jsem chodit s Mikem....,,. Všechno jsem jí řekla,,.
To je mi... Líto, bude to v pohodě. Uvidíš,,.povzbudila mě Kali,,.
Myslíš?,, podívala jsem se na ní s malými slzami v očích,,.
Já to vím, teď pojď. Potřebuješ se vyspat,,. Usmála se,,.
Dobře,,. Úsměv jsem jí opětovala,,.Šli jsme dolů a pak do nějakého pokoje.
Můžeš spát tady, já půjdu dolů,,. Oznámila,,.
Dobře,,. Odpověděla jsem a lehla si,,.Netrvalo ani pár minut a já už byla v říši snů.
Ráno :
Vzbudila jsem se a Rozhlédla se kolem sebe, vedle sebe na židli jsem zahlédla oblečení.
Tmavě modré džíny, s tmavě modrým tričkem a přes to černou hadrovou bundu.
Oblékla jsem si ono oblečení a pak sešla schody, kde už čekali ostatní.Dobré ráno šípková Růženko, jak jsi se vyspala?,,. Zeptal se a-Axel? Jo Axel!,,.
Výborně,,. Usmála jsem se,,.Auu,, řekla dottie a zakryla si oči,,.
Co se děje?,,. Zeptala se jí mick,,.
Ty její vlasy! Moc září, potřebovali by změnu,,. Usmála se kulišácky dottie,,.
Co moje vlasy?! A-ale jenom konečky!,,. Dala jsem ruce v kříž,,.
Fajn! Tak třeba fialovou!,,. Řekla dottie,,.
Joo! Moje oblíbená,,. Zasmála jsem se,,.Sedla jsem si na jezdící židli a čekala až dottie.
Taak... A začínáme!,,. Vypískla dottie a nandala si rukavice,,.
Po půl hodině :
Hotovo! Taak? Co si o tom myslíš?,,. Zeptala se dottie,,.
Drsný,,. Odpověděla jsem se,,.Dottie mi nabarvila konečky a pramínky vlasů fialově a sčesala mi je na patku.
Vyšli jsme z dottiiny "kadeřnictví" a šla jsem se ukázat ostatním.
Tadaaa,,. Zasmála se dottie a odkryla mě,,.
Jak to vypadá?,,. Zeptala jsem se,,
Super, vypadáš.... Drsně,,. Řekla Axel,,.
Dík,,.řekla jsem,,.Bloudila jsem pohledem ale neviděla jsem tam Kali, ale jako by mi četli myšlenky a mick se ozvala.
Kali na tebe čeká na starém vrakovišti, je to hned tamhe ty dveře,,. Oznámila mick,,.
Dobře, díky,,. Odešla jsem,,.Šla jsem do dveří a naskytl se mi pohled na vrakoviště, a uviděla jsem i Kali.
Páni... Vypadáš.... Krutě,,. Zasmála se Kali,,.
Díky,,. Usmála jsem se nazpátek,,.
Ale tohle není to proč jsem tě zavolala,,. Zvážněla,,.
Tak proč tedy?,,. Zeptala jsem se,,.
Ty jsi byla v laboratoři v Hawkins že ano?,,. Zeptala se Kali,,.
Ne. V Rusku,,. Odpověděla jsem,,.
To není pravda, byla jsi celou tu dobu v hawkins, v Rusku jsi byla jen 3 týdny,,. Odpověděla Kali,,.
Cože, takže to mi udělal Brenner, proto jsem takové monstrum!,,. Zakřičela jsem vrakoviště,,.
Nejsi monstrum.. Taro! Ty jsi výjimečná! Umíš to co nikdo nedokáže! A to ani ostatní experimenty,,. Řekla mi Kali,,.
Co tím chceš říct?,,. Zeptala jsem se,,.
Ty jsi nejsilnější experiment co může na této zemi existovat,,. Oznámila mi Kali,,.
Ale... Já to neumím ovládat!,,. Sklopila jsem hlavu,,.
A to tě teď naučím, vidíš tamhle ten přívěs?,,. Zeptala se a ukázala na červený přívěs,,.Kývla jsem na souhlas.
Zkus s ním něco udělat,,. Usmála se,,.
Natáhla jsem ruku na přívěs a začala se soustředit, ale nešlo to.
Nejde to!,,. Kníkla jsem,,.
Zkus to znovu,,. Řekla Kali.Znovu jsem si stoupla a natáhla ruku.
Kali si vedle mě stoupla a začala říkat.Vzpomeň si na něco špatného! Vzpomeň si jak to v laboratoři ubližovali, elektrošoky, tmavá místnost, na Mika a El,,rekla a odstoupila,,.
Naštvala jsem se, zvedla přívěs do výšky a odhodila ho do dálky.
Sedla jsem si vyčerpáním.
Parta začala tleskat.
Výborně Tam,,. Usmála se Kali,,.
Vešli jsme zpět do budovy, a Kali začala říkat.
Po celou dobu, se mstíme lidem co mi ubližovali v laboratoři, a zítra nebude výjimka. Jdi spát, ať máš energii na zítra,,. Řekla Kali.
Šla jsem si lehnout, a hned usnula.
________________________☀️🥺
Ahojky! 💕Jak si užíváte prázdniny, já docela jo ale moc rychle odešli, za chvíli do školy 🥺🥺nechci!!!
Omlouvám se že moc nic nevychází ale prázdniny jsou prázdniny. 💕💜Mucq bye💎
ČTEŠ
Desítka "zero" Neboli Tamara [ST]
Random"Desítka" zero" v Hawkins ? " Co se stane když se desítka neboli Nula přestěhuje do Hawkins. To se dozvíš až si to přečteš.