Chapter 3

305 47 1
                                    

2 AY ÖNCE

-"Gerçekten seninle tanıştığım için mutluyum dostum"

-Bende öyle Zayn.İlginç ama güzel bir tanışmamız oldu.

-"Londra'da malesef çok tanıdığım yok.Buraya başladığım işi bitirmeye geldim"

-Ne gibi bir iş

-"Ah boşversene,sadece bana zamanında çok haksızlık yapıldı,ödetme zamanı geldi"

-Kötü işlere bulaşmayı düşünmüyorsun değil mi Zayn?

-"Merak etme" gülümsedi.

Harry de gülümseyerek karşılık verdi.

-İstersen bende kalabilirsin.Sorun olmaz.

-"Çok teşekkür ederim ama kız arkadaşıma söz verdim.Anlarsın" Göz kırptı.

-Ohh,pekala

Kısa bir gülüşme gerçekteşti.

-"Senin sevgilin var mı bakalım"

-Ben sevgili işlerine bulaşmayı pek sevmem.Anlık benimkiler.

Zayn gülmeye başladı.

-Can yakıcısın kıvırcık

Birkaç saat daha konuştuktan sonra Zayn,Harry'e veda ederek yanından ayrıldı.

-----------------
Zayn'in Ağzından

-Bella nerde kaldın?

Burnundan soluyordu adeta.

-"Anca geldim Zayn.Anlat neler oldu?"

Bella koltuğa uzanırken bende diğer koltuğa geçtim.

-"Oldukça yakışıklı ve kızları oynatmayı seviyor.Bende onu öyle bir oynatacağım kii"

İkimizde kıkırdadık.

"Egolu biri diyorsun yani"

-"Sayılır.Ama beni ilgilendirmiyor.Neler yaşadığımı en iyi sen biliyorsun."

"Haklısın.Ama...

-"Bella yapma,cidden yapma bunu!"

"Zayn,geçmiş geçmişte kaldı.Bunu uzatman sana zarar verecek."

Yanıma gelip elimi tuttu.Ama elimi çektim.Cidden benim yaşadıklarımı görüp hala bu kadar sakin olması beni çıldırtıyordu.Anlamıyordu,ya da anlamak istemiyordu.

-"Tamam özür dilerim,kahve ister misin?"

Başımı onaylarcasına salladım.

Birkaç dakika sonra elinde kahvelerle geldi yanıma.

"Iıı Zayn"

-"Hmm ne oldu"

"Şey şey ben de bu işin içinde olacak mıyım?"

-"Tabiki evet,yardımına ihtiyacım var biliyorsun.Ha tabi istemi-"

"Yoo hayır ben s-sadece sormak istedim"

Bella çok telaşlı gözüküyordu.Korktuğunu biliyordum ama bana yardım etmek zorundaydı.Sonuçta bu günlere beraber gelmiştik.

-"Merak etme öldürmeyeceğim" derin bir oh çekti ve gülmeye başladık.

Bella'nın Ağzından

Zayn'e odama çıkacağımı söyleyip kendimi yatağa attım.Tanrım...Zayn kötü biri değildi.Ama sinirlenince gözü hiçbirşeyi görmüyordu.Harry'den nefret ediyordu.Bende aynı şekilde.

Zayn'in acı çekmesine dayanamıyordum artık.Geceleri ağladığını duymak beni de kötü ediyordu.Ama Harry'e yapacaklarından da korkmuyor değildim.

---------------------------------
Şimdiki Zaman

Bella'nın Ağzından
-Siz ikiniz,kapının ucundan bir yere sakın ayrılmayın!

Zayn emrini vermişti.Sonra yanıma geldi.Karnımdaki kesik çok büyük olmamasına rağmen oldukça çok acıyordu.

-"Bella'm özür dilerim,yalnız bırakmamalıydım seni"

"İyiyim Zayn,suçlama artık kendini."

-"O piç herifin bunlar iyi günleri.Sana bunu yaptıktan sonra,beni kimse durduramaz artık!"

Zayn oldukça sinirliydi.

"Hey tamam,tamam sakin ol."

-"Bay Frank' a parasını ödedim adamlara dağıtması için.Biliyorsun beklemeyi sevmiyor"

"Bilmez miyim..."

Yataktan çıkmak için hamle yaptım.Zayn müdahale etti.

-"Heey,dinlenmen lazım"

"Harry'nin yanına gitmek istiyorum.Biraz canını yakmak emin ol yaramı iyileştirecek"

Psikopat kahkahasını attı ve "Pekala,dikkat et kendine" diye mırıldandı.

-------------------

Odadan içeri girdiğimde yüzünü bana doğru çevirdi.Sandalyeye bağlamışlardı.

-Ölmemişsin

Diyerek kahkaha attı.

-"Seni öldürmeden ,ölmeye niyetim yok bebeğim" diyerek daha da yaklaştım.

Kucağına oturunca "Ne halt ediyorsun?"diye bir soru yöneltti.

Cevap vermek yerine boynunu ısırdım.Kendini çekmeye çalışsa da izin vermedim.Sıra dudaklarına gelmişti.Yavaşca dudaklarımı onunkilere bastırdım.Emmeye başladığımda bana karşılık verdi.Geri çekildim.Şaşkındım.

Sırıtıyordu

-Neden karşılık verdin?(!)

-"Beni öptüğünde geri çekilmemi istiyordun.Çünkü seni öpmek istemediğimi biliyordun.Imm bende seni sinir edeyim dedim.İnat olsun diye karşılık verdim,bir nevi zevk..Anladın mı bebeğim"

Hala gülüyordu.Seni pişkin herif!.

"İğrençsin Harry,cidden iğrençsin"

-"Senin kadar değil"

Sinirle dışarı attım kendimi.Lanet olsun!

------------------------

Merhabalar,umarım kurgumu beğeniyorsunuzdur :)

ObscureHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin