Harry'nin Ağzından:
-"B-bella,iyi misin?" Sesim titrek çıkmıştı.Neden bana zarar veren adamlara acıyordum anlayamıyorum.Zayn'i götürdüklerinden beri konuşmayı bırak,hareket bile etmiyordu.Dimdik karşıya bakıyordu.Duvarın kenarına çökmüştü.
-"Bella"
Ses vermemek konusunda oldukça ısrarcıydı.İçeri adamlar girdi.
-Bella Bay Frank'ın seninle görüşmesi gerek.
Birşey söylemeden ayağa kalktı ve gitti.Bense halâ bu cehennemin bir parçası olarak kalmaya devam ediyordum.
-------------------------------
-Ben bu parayı ödeyemem.Başka çarem olmalı.
-"Pekala...Madem paramızı ödeyemeyeceksin o zaman adamları ortadan kaldırmak için tek bir yolun var.
-Herşeyi kabul ederim.Yeterki artık Harry pisliğine takılı kalmak zorunda kalmayım.Ona her baktığımda Zayn'i görüyorum."
-Ayrıntılar ilgilendirmez.Harry ölecek! Böylece sen de ben de birbirimizi tanımıyor olacağız.
-"Öldürün o zaman..."
Dedim ve kapıya yönelip çıktım.
Styles'ı tuttuğumuz yere vardım.Artık duygu bile hissedemiyordum.Adamlar girer girmez bana baktılar.Anlaşılan çoktan haberleri olmuştu.
-Ne? Ne bakıyorsunuz?
-Az sonra herşey bitecek,hazırsın buna değil mi?
Güldüm.
-Ciddi misin? İşkence yaptığım adam için mi endişeleneceğim!
Adam birşey söylemeden gitti.Ben de Harry'nin odasına gittim.Bana baktı.
-"Kendine gelmişsin" dedi.
-Bu saatler,dakikalar belki de saniyeler...Son zamanların Harry.
Dedim ve çıktım.Tabiki o öldürülürken burda olamazdım.Bu yüzden acele etmem lazımdı.
Harry'nin Ağzından:
Bella'nın az önce dediğini sindirmeye çalışıyordum.Ama hiçbir şeyden de korkmuyordum.Az sonra bir adam geldi.Bağladıkları yerden çözdü.
-Yazık olacak sana
Dedi ve aşağı kata sürükledi.Etraf zaten ıssızdı.Sesimi kimse duyamazdı.Galiba sonum yaklaşmıştı.
Karnına önce bir bıçak saplandığını ve yere yığıldığımı hissettim ve sonra silah sesi...
------------------------
Bella'nın Ağzından:
Hemen dışarı çıktım.Çünkü az sonra Harry diye biri kalmayacaktı ortada.Ve ben bunu görmek istemiyordum.Artık herşey bitsin istiyordum.Tek istediğim buralardan bir an önce gitmekti.Ama vicdanım buna daha fazla katlanamadı.
Yapamadım...Koşarak eve girdim.Harry'e bıçak sapladıklarını gördüm ve silahımı çıkardım.Daha ne kadar dibe batabilirdim ki...O beni farketmemişti.Silahı adama doğrulttum.Tereddüt etmeden defalarca ateşe boğdum.
Sonra yere çöktüm.Ben ne yapmıştım...
Harry'nin Ağzından:
Bıçak yarası çok derin değildi.Doğruldum ve Bella'nın yanına gittim Kafası eğikti.Kaldırıp,bana bakmasını sağladım.
-"Bunu neden yaptın?"
-"Gidelim" dedi.
Vücudumun her yeri ağrıyordu.Elinden tuttum ve kalkmasına yardım ettim.
-"Arabam,orda." Diyerek arabayı işaret etti.Hızlı adımlarla bindik arabaya.Benim sürecek halim yoktu.Bu yüzden o kullandı.Bir yandan da ağlıyordu.
-"Konuşmayacak mısın?" Dedim
-"Kapa çeneni ne olur! Bir şey duymak istemiyorum."
-Lanet olsun! Bir adamı öldürdün.Beni hapsettin! Ne istiyorsun,canına mı susadın lanet kadın!
-"Harry" Bana baktı.
-"Lütfen" dedi
Başımla onayladım.Karnım oldukça sızlıyordu.1 saat süren yolculuk boyunca sessizdik.Beni Holmes Chapel'a getirmişti.
-Yaptıklarım için...Pişman değilim.Olanlardan bahsetmeyeceğini umuyorum.Güle güle Styles.
Arabadan indim.Hızlıca eve doğru gittim.Annem ve Gemma'nın beni bu halde gördüklerinde nasıl tepki vereceklerini düşünemiyordum bile.Ama 1 haftadır ortada yoktum zaten.Biraz yürüdükten sonra eve vardım.Kapıyı çaldım.Açan olmadı.Birdaha çaldım.Kapı açıldı.
Gemma'nın Ağzından:
-"H-harry" diyerek boynuna atladım.Ama hemen geri çekildim.O,Tanrım o çok kötü gözüküyordu.İçeri girmesine yardımcı oldum.
Annem Harry gittiğinden beri ağlıyordu.Bu yüzden bitkindi ve yataktan çıkamıyordu.Harry'i görür görmez ayağa fırladı.
"Bebeğim,b-bebeğim" diye çığlık attı.Hızla yanına geldi alnına öpücük kondurdu.Ağlıyordu yine.
-"Meleğim,bitanem" yüzünü okşuyordu.Bir yandan da gözünden yaşlar süzülüyordu.
-"Anne,sakin ol,bak ben iyiyim" dedi Harry.Koltuğa oturdu.Annem ve ben de yanına oturduk.Sıkıca sarıldım ona.O mis kokusunu içime çektim.Benim de göz yaşlarım harekete geçmişti.
"Prenseslerim,ağlamayın ne olur" bunu diyen kendisiydi ama o da ağlıyordu.
-"Ne oldu meleğim,hadi anlat.Bu elin yüzün..." annem devam edemeden hıçkırıklara boğuldu.Her yerinde,Tanrım! Her yerinde çizikler vardı.
-"Hastaneye gidelim" diye atıldım.Harry itiraz etse de götürmeye ikna etmiştik.
------------------------
Harry'nin AğzındanHastaneden geldikten sonra Gemma yatağımı hazırladı.Dinlenmem gerekiyordu.Olanları henüz anlatmamıştım.Hayatımı eski düzenime sokmak için zamana ihtiyacım vardı.Şu anda omzumdaki,elimdeki yaralar gibi kalbimde de yara vardı...
××××××××××××××××××××××
Bölüm kısa oldu,üzgünüm.Diğer bölümde telafi edeceğim ;) E*