Bugün 2 bölüm paylaşacağımı söylemiştim.Bu da 2. bölümüü :) Keyifli Okumalar ✌✌✌
-----------------------------------------------------------------Doğduğumuz andan itibaren hepimiz "insan" olarak hitap ediliriz.Kimimize yakışır,kimimizeyse leke gibi durur bu ünvan.Kimisi hayatını düzgün yaşamıştır,kimisi de olan hayatını berbat etmiştir çünkü.Yaşam bir sınavdır.Ondan geçmek de kalmak da bizim elimizdedir.Geçmişte yaşanılanlar elbet bir gün karşımıza çıkacaktır.Unutmak ile unutmaya çalışmak farklı şeylerdir.Eğer ki pişman olmuşsak geçmiş karşımıza geçtiğinde ondan kaçmak yerine,telafi etmemiz gerekir.Acı veriyorsa geçmiş,geçmemiş demektir...
-------------------------------------
"Brenna ciddisin değil mi?" Diyerek boynuma atladı. "Bizi cidden çok çok mutlu ettin." Dedi. "Asıl siz beni mutlu ettiniz,dibe batmışken beni oradan kurtardınız..."
Ah olayları bilmiyorsunuz tabi.Perrie ile tanıştaktan sonra hayatım ciddi anlamda değişti.İlk defa,hayatımda ilk defa gerçek bir dosta sahip olduğumu anladım.Ve birde Jade vardı.Perrie'nin arkadaşı ve artık benim de.Benim yaşadıklarımı,sırlarımı bilmelerine rağmen geçen bu 1 yılda beni yalnız bırakmayan insanlar...Şimdi Jade'in evinde kalıyorduk.Bu iyi niyetlerinin karşılığını nasıl öderim bir fikrim yok.Şimdi de bana Los Angeles'a gelmem için ısrar ediyorlar.Onlarla beraber kalmam için bir teklifte bulundular.İlk önce ne kadar bunu kabul edemeyeceğimi belirtsem de,ikna etmeyi başarmışlardı.1 yılda,sadece 1 yılda hayatım olmuşlardı.
"İşte bu be! Üçlü kızlar grubu olarak Los Angeles'ı yıkmaya geliyoruuz!" Diye bağırdığında gülmemize engel olamamıştık.
"Bir hafta sonra oradayız kızlar." Elindeki telefonu bırakıp geldi Perrie."Çok heyecanlıyım." Diyerek el çırptı.
"Kızlar ben size cidden çok te-"
Sözümü yarıda kesen Perrie olmuştu.
"Aaa kızacağım ama Brenn.Biz muhteşem üçlüyüz,ayrılamayız." Dediğinde kahkaha patlatmıştık yine.Bende çok heyecanlıydım.Hem endişeli hem heyecanlı...Sonuçta yepyeni bir hayat demekti.Üniversite mezunu olduğumdan dolayı galiba iş bulmam daha kolay olacaktı.Onlarla beraber olduğum için kendimi çok şanslı hissediyordum.
"Brenn" diye seslendi Jade adeta çığlık atarak."Efendim" mutfaktan çıkıp,koşarak salona gittim.Gitmez olaydım.Yastığın içini kafamdan aşağı boşalttılar."Hey bu çok adaletsizce." Dedim yakınarak.Onlar gülme komasına girmişlerdi.Yastık savaşları bittiğinde kafamdaki ve üzerimdeki pamukları temizledim."Brenn çok savunmasızdın canım kusura bakma." Dedi Perrie gülerek."Siz geçin dalganızı,ödeşeceğiz elbet." Gülerek hava almak için bahçeye çıktım.Mis gibi havayı içime çekerken,çiçeklerin kokusu beni ayrı bir yere uçurmuştu.Çiçekleri suladıktan sonra,çardağa oturdum.Çok geçmeden kızlar da bana katıldı.
-"Canım çok kurabiye çektii." Dedi Jade.Ah benim tatlı canavarı arkadaşım.Tatlı konusunda onu geçen birini henüz görmemiştim."Imm galiba yapabilirim." Dediğimde gözleri sevinçle ışıldadı.Mutfağa doğru yol aldığımda yardım için peşimden geldiler.
Müzik açarak yapmaya başladım.Ama benim bir hesabım vardı.Unu karışımın içine dökmek yerine Jade ve Perrie'nin yüzüne fırlatmayı tercih ettim.Çok geçmeden bir savaş daha başlamıştı.Her yerimiz bembeyaz olmuşken ortalık da bir o kadar batmıştı.
-------------------
Kurabiyeler piştikten sonra bahçedeki çardakta oturan kızlara götürdüm.Hava çoktan kararmıştı ve bu saatlerde burada oturmaya bayılıyordum Tarif edemeyeceğim bir huzur doluyordu içime.İçecekleri de getirdikten sonra yıldızları izlemeye başladık.Bir sessizlik oluşmuştu.Sessizliği,söylemeye başladığım şarkı bozdu.Kızlar da eşlik ettiler.
We are friends for life
Hold that deep inside
Let this be you're drive
To survive( Biz,hayat boyu arkadaşız
Buna İçten tutunuyoruz
Buna izin ver ,Senin sürüşüne
Hayatta kalabilmek için )And just stand
High and tall
Make sure
You give your all and
If you ever fall
Know that I'm right here(Ve sadece dur
Yüksek ve dik
Emin olmak için
Herşeyini verdiğinden
Ve eğer düşersen
Tam burada olacağımı bil )We'll always be together
Don't you worry
Oooh
We'll always be by your side
Don't you worry
Don't worry
No no no
The circle will never end
Just know that we'll meet again
And we'll always be together
Forever always
I am here(Biz her zaman birlikte olacağız
Endişelenme
Biz her zaman yan yana olacağız
Endişeleniyor musun
endişelenme
hayır
çember asla bitmeyecek
yeniden rast geleceğiz sadece bil
ve her zaman birlikte olacağız
sonsuza dek her zaman
Oooh
buradayım )Şarkımız bittikten sonra sıkıca sarıldık birbirimize."Sakın birbirimizi bırakmayalım."
---------------------------------------
Günler akıp gidiyordu.Yavaş yavaş eşyalarımızı toparlamaya başlamıştık.Perrie ve Jade' de üniversiteden mezun olmuşlardı.Üçümüz de 3 ayrı dil bildiğimizden galiba şirketlerde staj yapma olasılığımız daha öndeydi.Bugün günlerden cumaydı ve biz pazar akşamı uçağa binip,yepyeni bir düzene uçacaktık.Kim bilir orada beni -bizi- neler bekliyordu...
Harry//
Eski hayatıma tabi ki dönmüştüm bu süreç içerisine.Fırında çalışmaya devam ediyordum.Geceleri ise bizimkilerle eğlenerek geçiyordu.1 yılda yaşadığım zor günleri atlatmıştım tamamen.Niall,Liam,Louis ve Zayn ile ayrı bir eve çıkmıştık.İlk defa,arkadaşlarımla bir eve çıkma deneyimi yaşamıştım.Liam,Louis ve Zayn ile sonradan tanışmıştık.Zayn ımm biraz bana...Bazen onları hatırlatıyordu yani isimden dolayı.Ama onlar benim için çok değerlilerdi.Ve hepsi de yaşadıklarımı bilen özel kişilerdi.Onlardan ve Anne ile Gemma'dan başka kimse bilmiyordu.Ki bilmelerine de gerek yoktu.Çünkü geçmişin tüm yaraları silinmişti.
-------------------
"Hadi Harold uyan!"
"Kı-vır-cıık"
"Seksi marull"Susmayacakları barizdi.Liam,Louis,Niall sırasıyla odama gelip seslenmişti.Hepsini "5 dakika daha" diyerek göndermiştim.Oh şu anda mis gibi yatağımın keyfini çıkarıyordum.Yalnız bir saniye.Saçlarım mı ıslak,ah sular yüzüme inmeye başlıyor.Ahh! Bu Zayn!
-"Heyy,saçlarım ıslandı" diyerek fırladım yataktan.Kapıdan diğerleri de girip gülmeye başladılar. "Şaka mısınız siz?" Dediğimi duyamayacak kadar sesli gülüyorlardı.
"Yarım saattir 5 dakika daha diyen biz değildik." Dedi Niall kahkahalarının arasından.Bu çocuklar beni öldüreceklerdi cidden.İsyan edip banyoya attım kendimi.
Tam banyodan çıkacağım sıra Louis kapıyı tıklama gereği duymadan bonyoya girdi.
"Lou! Kapa gözlerini seni ahmak." Dediğimi yaptı. "Sanki daha önce görmedim seni çıplak vaziyette." Dedi ve gülmeye başladı.Belime havluyu sardıktan sonra kafasına şaplak indirip çıktım.Genelde evde boxerla dolaşırdım.Ne var,rahat ediyordum.Üzerimi giyip,fırının yolunu tuttum.Yorucu bir gün daha beni bekliyordu anlaşılan...
XXXXXXXXXXXXX