Kris Lay'i aramak için etrafa bakınıyordu.En son odalarına bakmaya karar verdi.
"Sehun ne arıyorsun burda ? "
Kris odasına girdiğinde Sehunu görmüştü.
"Hyung ş-şey"
"Neden gözlerini kaçırıyorsun ? "
Kris Sehunun garip hareketlerinden şüphelenmişti.Kris hala aynı kararlılıkla Sehun'a bakıp cevap vermesi için bekliyordu.
"Ş-şey Hyung hah öylesine bakmaya gelmiştim.Seni göremeyince merak ettim."
Sehun Kris'in cevap vermesini beklemeden arkadasında şüpheli bir Kris bırakarak hızlıca odadan çıktı.
~~
"Kai ? "
"Efendim Baekhyun hyung"
"Bana dans etmeyi öğretir misin ? "
"huh?"
Baekhyun Kai'nin cevabını beklemeden yeniden konuşmaya başladı.
"Buraya gelmeden önce sürekli oturan birisi değildim ben bu yüzden canım sıkılıyor bana dans etmeyi öğretir misin ? "
Baekhyun gözlerini doldurarak sorduğunda Kai gülümsedi.
"Hyung neden gözlerin doldu ? Tabiki öğretirim ! Dans etmeyi en iyisinden öğrenmiş olacaksın kendini şanslı say" diyip göz kırptı.
Chanyeol ve Kyungsoo ise yan yana oturmuş Kai ve Baekhyun'u dinliyorlardı.
"Hadi başlayalım Kai" Baekhyun sevinçle ellerini çırparak ayağa kalktı. Daha sonra üzüntüyle yerine geri oturdu.
"Noldu hyung neden suratın düştü? "
"Nerede edeceğiz?"
Kai ayağa kalkıp ortada duran sehpayı odanın en köşesine ittikten sonra dönüp gülümsedi.
"Bence burada yapabiliriz.Sizin için sorun olurmu ?"
Sorulan soru Chanyeol ve Kyungsoo'yaydı.Kyungsoo ağzının içinde mırıldanarak konuştu.
"Bana öğret dediğimde direk olmaz demiştin."
Kyungsoo çok sessiz konuştuğu için Kai duyamamıştı ama Chanyeol duymuştu.
"Duyamadım Kyungsoo tekrar edermisin ?"
Kyungsoo Yüzüne sahte bir gülümseme yerleştirip konuştu.
"Dedimki sorun olmaz burada edebilirsiniz dansını.Hem bizde sizi izleriz."
"Baekhyun önce ısınmalıyız.Imm bacaklarını iki yana açabildiğin kadar aç"
Aynı anda bacaklarını iki yana açmaya başlamışlardı.Kai bacaklarını rahat bir şekilde sonuna kadar ayırdıktan sonra ayağa kalktı.Ama Baekhyun daha yarısına kadar ayırabilmişti.
"Hyung bu kıya--"
Soo kıkırdadı.Chanyeol ayağa kalktı ve Baekhyun'un arkasına geçti.Baekhyunun konuşmasına fırsat vermeden aynı pozisyonda odaya kadar yürüttü.
Odaya vardıklarında Chanyeol Baekhyun'un bileğinden tuttu ve yatağa oturttu.
"Napıyorsun Chanyeol görev mesajımı geldi bize."
Chanyeol ilk önce anlamamış gibi Baekhyuna baktı.Daha sonra kafasını olumsuz yönde sallayıp dolaptan çıkardığı eşofmanı Baekhyuna fırlattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUN KURUCU
FanfictionTüm kötülüklerin arasındaki saf bir kalp ve tüm saf aşklar arasındaki kötü kişi. Tüm hayatlarını alt üst edecek bir oyun.. OYUN KURALLARI ♠Kaçarsanız ölürsünüz. ♠Görevlerinizi yapmazsanız yine ölürsünüz. ♠Oyun süresi 30 gündür. ♠Oyun çiftler halinde...