2.BÖLÜM-OYUN BAŞLASIN

4K 226 17
                                    

"Tao tekrar soruyorum bu ilk oyun ve size sadece bu seferlik bir şans daha tanıyorum.Fikrin değişti mi?"

"T-Tao Lütfen çok canım  yanıyor kabul et"

"Lanet olsun  tamam ona daha fazla  vurmayın kabul ediyorum."

"Her çift istediği odayı seçip oraya gitsinler.Tao sen odaya tek başına gideceksin.Suho geldiğinde süreniz yeniden başlayacaktır.Bu seferki süreniz 10 dakika."

Herkes istediği odayı seçip gitmişti.Salondan en son Tao çıkmıştı.Odada yaklaşık on beş dakika bekledikten sonra içeriye üstü başı yırtılmış , kaşı ve ağzı patlamış bir şekilde Suho girdi.Ayakta zor duruyordu.

Hemen Suho'nun yanına gitti kolunu girip yatağa otutturdu.

"İyi misin ? Canın çok acıyor mu ?"

Suho kafası yere bakarken konuştu.

"Daha çabuk kabul etmeliydin.."

O kadar sessiz söylemiştiki Tao zar zor anlayabilmişti.

"Özür dilerim .. Sadece ben .. ben erkeklerden hoşlanmıyorum"

"Bilmiyordum. Ben erkeklerden hoşlanıyorum" 

İkisi de sessizce yere bakarken odaya kalın bir ses doldu.

"10 dakikalık süreniz başladı.Eğlenmeye bakın"

Esmer olan konuştu. "Tamam şunu hemen yapıp bitirelim" 

Sarışın kafasını salladı.Tao yatakta geriledi ve Suho için yer açtı.Suho Tao'yu sırt üzeri uzanmasını sağladı.Elleriyle Tao'nun pantolonunun düğmesini açmaya çalışıyordu.Canı acıdığı için yavaş hareket etmek zorundaydı.

Düğmeyi açtıktan sonra Tao kalçasını kaldırarak pantolonu çıkarmasında yardım etti.

Suho Tao'nun boxerını da çıkardığında yutkunmuştu. Suho ağzını açmaya çalışmıştı ama canı acıdığı için sadece inlemişti.

"Üzgünüm , ağzımı fazla açamıyorum zevk veremem , elimle yapacağım.Sertleşmek için başkasını düşün.."

Tao kafasını salladığında Suho büyük üyeyi kavradı.

Tao ürpermişti.Suho elleriyle aşağı yukarı yaptığında Tao garip duygular hissetmeye başladı.Üyesinde hissetiği dudaklar sayesinde elleriyle altındaki çarşafı sıktı.Suho karşısındaki kişinin ilk defa erkek tarafından böyle bir şey yaşayacağı için zevk almasını istemişti.Ememese bile öpebilirdi.

Suho ellerini daha hızlı bir şekilde hareket ettirmeye başladı.Tao Suho'nun sıcak nefesini üyesinde hissetiğinde inlemesini tutamadı.

"Ah"

Suho inleme sesiyle daha da hızlandı.Tao'nun üyesi çoktan sertleşmişti ve boşalmak üzereydi.Yaklaşık bir dakika sonra Tao nefes nefese boşaldı.

Bir kaç dakika sonra sakinleştiğine emin olduğunda odadaki banyoya gitti.Temizlenip odaya geri döndüğünde uyumuş bir Suho'yla karşılaştı.Gerçekten çok hırpalanmasına rağmen genede böyle bir şeyi yapmak zorunda kalmıştı.Tao onun için kötü hissetti çünkü üstündeki kıyafeti bile değiştiricek gücü bulamamıştı.Tao yanına gitti ve üstündeki tişörtü canını acıtmamaya çalışarak çıkardı.Banyo'ya gidip bir havlu aldı ve ıslatıp Suho'nun yanına geri döndü.Vucüdunda yeni oluşan çürükler ve morluklar vardı.Tao Suho'yu da temizledikten sonra odada bulunan dolaptan tişört  alıp giydirdi. Bir süre sonra Tao'da diğer çocuğun yanına uzandı.Yüzleri birbirine dönüktü.Tao eliyle Suho'nun yüzüne düşmüş olan pelçemlerini geri itti.Gerçekten uzun bir gün geçirmişlerdi.Bir süre sonra Tao'da kendini uykunun kollarına bıraktı.

OYUN KURUCUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin