15.11.2014 Cumartesi
"Merhaba günlük.Sana her ne kadar iyi anılarımdan bahsetmek istesem de ne yazık ki bunu gerçekleştiremeyeceğim.Bugün babamla kavga ettik ve ben evi terkettim. Neden biliyor musun ? Benim de abim gibi şirketin başına geçmemi istiyor.Tanrı aşkına ben dansçı olmak istiyorum. Abim her ne kadar beni geri dönmek için ikna etmeye çalışsa da kabul etmedim. Artık kendi ayaklarımın üzerinde durma vakti geldi. Hyung saranghae. ^^"
16.11.2014 Pazar
"Selam bebeğim.Bu gün çok güzel bir şey oldu! Tanrım hala düşündükçe kalbim küt küt atıyor! Evden ayrıldığım için kalmak için yeni bir yer arıyordum ve bil bakalım ne oldu ? Min Ho onunla kalabileceğimi söyledi ! Bir an heyecandan karşısında düşüp bayılacağımı düşündüm.Ama kendimi hemen toparladım.Yani hemen olmasa da.. Herneyse. Sana bir sır vereceğim! Ben Min Ho 'ya deliler gibi aşığım! Ne zaman onunla karşı karşıya gelsem kızarıyorum, kekeliyorum, sakarlıklar yapıyorum.. ama Min Ho onu sevdiğimi bilmiyor.Umarım oda bir gün beni sever !"
17.11.2014 Pazartesi
"Yes Yes Yes ! O gün iyi ki babamla kavga edip o evden ayrılmışım.Biliyorsun dün artık Min Ho 'yla kalacağımı söylemiştim ve bu gün Min Ho benden hoşlandığını söyledi ! Ah tanrım.. O kadar mutluyum ki içimdekileri dökemiyorum bile.Bir anca hyunguma anlatmalıyım.Görüşürüz!"
18.11.2014 Salı
"Bu aralar her şey yolunda gidiyor.Bu gün bir kafe de iş buldum. Bundan sonra akşamları o kafe de çalışacağım.Oranın sahibi Xiumin hyung çok tatlı biri ! Xiumin hyung bana iyi bak lütfen.^^"
19.11.2014 Çarşamba
"Bu gün anlatabileceğim pek bir şey yok. Her zamanki gibi Seul kütüphanesine gidip sıkı bir şekilde çalıştım.Akşam ise kafe işime gittim.Bu akşam Xiumin hyungun kafeyle ilgili bir kaç işi olduğundan geç çıktık. Hyung bunun karşılığını ödeyeceğini söyledi. 5 gün önce zengin olan ben şimdi fazladan mesailer için aldığım paralara seviniyorum.Önemli olanda bu değil mi ? Artık mutluyum."
20.11.2014 Perşembe
"Xiumin hyung bu günde geç çıkmamı istedi.Nedenini bilmiyorum ama ona güveniyorum.Sonuçta karşılığını alıyorum ve o gerçekten çok iyi birisi ^^ Bu arada bugün abimle buluştuk.Onu çok seviyorum.Ah onu çok özlemişim."
21.11.2014 Cuma
"Selam dostum.Bu gün ne öğrendiğime şaşıracaksın ! Xiumin hyung bu günde geç çıkmamı istedi. Bende merakıma yenilerek nedenini sordum.Oda anlattı.İki gün önce geç kapatmak zorunda olduğumuz zaman kafeye bir çocuk gelmiş ve hyung o çocuktan ilk görüşte hoşlanmaya başlamış.Belki bir daha gelir umuduyla diğer gecede geç kapatmamızı istedi ve o çocuk aynı saatlerde gene gelmiş ! Bu gün bana hoşlandığı çocuğu gösterdi.Gerçekten çok tatlı birisi.Ama hyung gidip konuşmak yerine uzaktan izlemeyi tercih ediyor.Eğer o mutluysa sorun yok.Önemli olan onun mutluluğu.. ^^"
22.11.2014 Cumartesi
"Selam! Bu gün Min Ho 'nun futbol antrenmanına gittim.Tribünde onu izleyip desteklerken sakarlığım tuttu ve yanımda oturan sarışın tatlı çocuğun üzerine kola döktüm..Ama o anlayışla karşılayıp sorun olmadığını söyledi.Bana kızacağını sanmıştım. Gerçekten çok iyi birisi hehe.Yarın tatil . Derince bir uyku çekebilirim artık."
24.11.2014 Pazartesi
"Bugün yeni biriyle tanıştım. Adı Kai ve okula yeni katıldı.Çok tatlı ama biraz saf birisi.Dans bölümü yerine ses bölümüne girmiş.Bu gün derse geç kaldı ve beni öğretmen sandı. Lütfen ben daha 20 yaşındayım. ! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUN KURUCU
FanfictionTüm kötülüklerin arasındaki saf bir kalp ve tüm saf aşklar arasındaki kötü kişi. Tüm hayatlarını alt üst edecek bir oyun.. OYUN KURALLARI ♠Kaçarsanız ölürsünüz. ♠Görevlerinizi yapmazsanız yine ölürsünüz. ♠Oyun süresi 30 gündür. ♠Oyun çiftler halinde...