Kyungsoo gözlerini sabaha açan ilk kişi olmuştu.Odanın kapısının önünde uyuya kalmıştı.Kapı birden açılınca içeriden Kai çıktı ve Kyungsoo'yı görmezden gelerek mutfağa gitti.
Geri döndüğünde elinde bir bardak su vardı.
"Konuşabilir miyiz?"
Kyungsoo en sonunda cesaretini toplayıp konuşabilmişti ama Kai cevabını kapattığı kapının çarpma sesiyle verdi.Kyungsoo odaya girdi ve Kaiyle konuşmaya çalıştı.
"Kai lütfen dinle beni."
Kai ona dönüp elindeki su dolu bardağı Kyungsoo 'nun arkasındaki duvara fırlattı.
Ardından Kyungsoo'yu duvara itti ve ellerini Kyungsoo kafasının iki yanına koydu.
Kyungsoo Kainin gözlerine bakmaya utandığından kafasını yana çevirdi. Fakat gördüğü bilekler onu ağlatmaya başlamıştı.
Kainin bilekleri mosmor ve yara olmuştu.Kyungsoo ipleri çok sıkı bağlamıştı ve Kaide kurtulmaya çalıştığı için bileklerinin hali içler acısıydı.
Kyungsoo' nun bunu görmesi yaptığı şeyin ne kadar berbat olduğunu anlamasını ve kendini iğrenç hissetmesini sağlamıştı.
"Bir daha benimle konuşmaya kalkma.Adımı sakın o ağzına alma."
"Kai dinle beni lüt-"
"SANA BİR DAHA ADIMI AĞZINA ALMA DEMİŞTİM!"
Kai sinirle yumruğunu Kyungsoo'nun arkasındaki duvara bağırarak vurdu.
Kyungsoo ona vuracağını zannettiği için gözlerini kapatmış gelecek darbeyi bekliyordu.Kai ona vursa bile karşı çıkmayacaktı.Çünkü kendisi hatalıydı.Hemde fazlasıyla..
Ama Kai'nin yumruğu duvarla buluşmuştu.Endişeyle gözlerini açtı.Çok sert vurmuştu ve parmaklarının çıtırdama seslerini duymuştu.
"İ-iyimisin?"
Kyungsoo elleriyle Kai'nin elini tutmaya çalışmıştı.Ama tabiki Kai izin vermemişti.
Kai Kyungsoo'nun bileğinden tuttuğu gibi odadan dışarı attı.Kyungsoo 'nun yere düşmesini umursamamıştı.Kyungsoo ona acı çektirirken o hiç umursanmamıştı çünkü.
"Umarım geberip gidersin."
Kai Kyungsoo'nun bir gün önceki sinirlikle söylediği lafı geri iade etmişti.Kapıyı evde yankı oluşturcak şekilde kapattığında Kyungsoo daha fazla kendini tutamamış gözlerinden yaşların akmasına izin vermişti.
Koridorun başında olanları izleyen Chanyeol ve Baekhyun ise şaşkınlıkla birbirine bakıyolardı..
Şoktan çıkan ilk Chanyeol olmuştu.
"Aman tanrım.İyi misin Soo ?"
Koşarak yerde sessizce gözyaşlarını akıtan çocuğun yanına çöktü.
"Ben s-salağın tekiyim Chanyeol."
Kyungsoo Chanyeol'un boynuna sarılıp hıçkırarak ağlamaya başlamıştı.
Ne Baekhyun ne de Chanyeol ne olduğunu bilmiyordu ama hatalının Kyunsoo olduğunu tahmin edebiliyorlardı.
Herkesi iyi ve sevimli hareketler sergileyen Kai'nin ona ' umarım geberip gidersin' dediklerini duyduklarında şok olmuşlardı.
"Hey gel bizim odaya gidelim."
Baekhyun sorduğunda Kyungsoo olumsuz anlamda kafasını salladı.
"Aşağı inelim.."
Yavaşça ayağa kalkıp salona indiler.
~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUN KURUCU
FanfictionTüm kötülüklerin arasındaki saf bir kalp ve tüm saf aşklar arasındaki kötü kişi. Tüm hayatlarını alt üst edecek bir oyun.. OYUN KURALLARI ♠Kaçarsanız ölürsünüz. ♠Görevlerinizi yapmazsanız yine ölürsünüz. ♠Oyun süresi 30 gündür. ♠Oyun çiftler halinde...